Jag testade visserligen detta för kanske 2-2,5 år sen och då tog vi bort allt så À-armen hängde lös, ingen skillnad.Rickard vet ju bäst nu eftersom han precis slitit med det /BennyDet jag märkte var att dom yttre kullederna fram oxå fick en för kraftig vinkel. Så jag var tvungen att sänka ner ramfästena för att få en "snällare" vinkel. Inte bara drivknutarna som tog emot. Bak var det drivknutarna som inte ville vara med. Vet inte om det kan vara årsmodell relaterat, men att armarna skulle ta i ramen på min har aldrig varit ett problem. Iof, så var jag tvungen att kapa lite i has-plåten för bärarmarna bak. Annars tog dom i has-plåten för ramen. Med facit i hand, så var det MYCKET jobb för LITE skillnad. MEN nu har jag iallafall FÖRMODLIGEN världens högsta Allroad 500 med original däck
jaha ok,vad synd att det är så mycke å bygga om...hmmm tråkigt att man är sånn som själv måste prova sej fram.så blir nog å skruva å kolla lite ändå,haha...men kanske behöver lite råd...måste ju gå å lura kineserna lite utan gris mycke jobb...hmmmmmm..tack för råden.mvh.. men om nån är sugen på vagn till hjulingen så har jag en kvar nu som jag byggt, om nån vill se bild...