Jag lägger mig i denna tråd för jag har inte provat en kawa men har sett lite video klipp och tycker den verkar helt underbar i krypkörning vilket can-am saknar helt och då menar jag både 800an och 1000cc vilket jag har nu så min mening är att man ska ha en maskin som passar en själv och vilken körning man har men det blir för dyrt med olika maskiner till olika ändamål därav får man kompromissa lite Å ja jag skulle vilja ha en kawa med
author=mys pappan link=topic=39292.msg354019#msg354019 date=1326924003]Ja vad jag har sett om kawa så är min åsikt i skogen kawadet är svårt att gemföra dom maskinerna,men att kawan går bättre i skogen det får nog någon bevisaGrus å bus can-am Å ja alla maskiner har brister3 date=1326222029]Jag har en men har varit för lat att svara på denna tråd. Ber om ursäkt. Men jag är väldigt nöjd med min. En stor skillnad jämnfört med min gamla 650.(motorstyrka, lättstyrd, slippa dilla med choke nör det är kallt) Jag har väl egentligen inget negativt jag kan komma på nu. Det var lättare att leka och sladda med 650;n som hade stel bakaxel. Sen kan man ha i tanken att Kawasaki har kanske den lättaste BigBore maskinen på marknanden. (under 300kg)
Kawasaki 2012 verkar vara en riktigt trevlig maskin, verkar ha mycket vrid i "botten" samt den låter ju för jävla gött Den hänger på Can-Am Outlander 1000 rätt bra, (kan ha göra med vikten)
Kawwan är faktiskt väldigt snabb och man har svårt att tro att det skiljer nästan 20hk.Vi testade ett par dragrace idag.Den verkar väldigt fin i skogen också!Är ett fint köp för den sugne!