ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Kawasaki (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 3 [4] 5 ... 19  Alla   Gå ned

Författare Ämne: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?  (läst 58410 gånger)

Utloggad Hakerik

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 344
  • Total likes: 7
  • Kön: Man
    • Visa profil
Hakerik
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #36 skrivet: 18 januari 2012 kl. 23:43:23 »
Citat från: mys pappan skrivet 18 januari 2012 kl. 22:44:58
Jag lägger mig i denna tråd för jag har inte provat en kawa men har sett lite video klipp och tycker den verkar helt underbar i krypkörning vilket can-am saknar helt och då menar jag både 800an och 1000cc vilket jag har nu så min mening är att man ska ha en maskin som passar en själv och vilken körning man har men det blir för dyrt med olika maskiner till olika ändamål därav får man kompromissa lite  ()p
Å ja jag skulle vilja ha en kawa med :lol:
Jag kan försäkra dig att Kawa 750 upp till 2011 är mycket bättre när det gäller krypkörning. Därför bytte jag från CA 800 till Kawa 750 2010.  Hade en CA800 med den äldre visco diffen men har också provkört nya 1000CC och den imponerade inte heller på krypkörning. En standard Kawa 750 blir ifrån åkt av en CA 800 efter 70-80m inget snack om saken. CA 650? Ingen aning. Kawa 750 behöver utrustas med trimbox och avgassystem då blir den i närheten av en 62hästars CA 800 EFTER  70m. Standard Kawa 750 är mycket snabb i starten (en av de snabbaste) men blir ifrån åkt av CA 800 och naturligtvis också CA 1000 när det börjar gå fort uppåt 80-90-100km/tim.  Arctic Cat 1000 går som attan , åker mycket tillsammans med en sån,  men några riktiga jämförande tester inte gjorda.
Nya Kawan 2012 har jag provkört ganska ordentligt, tror inte den heller hänger med en CA 800/1000 när det börjar gå fort..   Nya Kawa 2012 och CA 1000 skiljer ganska lite i variatorns beteende så skillnaderna på  krypkörning egenskaperna kanske har utjämnats, men jag tror att Kawan ändå behåller sitt övertag i krypkörning, den känns lugnare och snällare.
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris Scrambler 1000
Polaris Scrambler 850 LE
Honda Transalp 600 modifierad.
Honda CX500 Military style. se youtube.
Suzuki Burgman 400.

Tidigare:
Kawa 750 eps -12.
Kawa 750 efi   -10
Can Am 800XT -07
CF Moto 500 
Diverse MC.

Utloggad Tony 4x4

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 72
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • The Ride Says It All
    • Visa profil
Tony 4x4
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #37 skrivet: 19 januari 2012 kl. 07:33:01 »
Citat från: mys pappan skrivet 18 januari 2012 kl. 22:44:58
Jag lägger mig i denna tråd för jag har inte provat en kawa men har sett lite video klipp och tycker den verkar helt underbar i krypkörning vilket can-am saknar helt och då menar jag både 800an och 1000cc vilket jag har nu så min mening är att man ska ha en maskin som passar en själv och vilken körning man har men det blir för dyrt med olika maskiner till olika ändamål därav får man kompromissa lite  ()p
Å ja jag skulle vilja ha en kawa med :lol:

Håller helt med dig angående krypkörning, det var anledningen till att jag valde en Can Am 650, mycket mjukare än 800 i skogen.
Anmäl till moderator   Loggat
Can Am Outlander 650XT -12
Hasplåtar
ITP Mud 27"
ITP SS112 Fälgar 14"
4 Led vision
Led vision backljus
Warn Vinsch
Trådlös Vinsch styrning
Dalton Clutchkit
Hand och Tumvärme
Cetech laddare

Tidigare Maskiner:
Can Am Outlander 650XT -11 Såld
Can Am Outlander 650XT -10 Såld
Can Am Outlander 650XT -09 Såld

*** har du en Polaris som fungerar, skruva genast isär
den och kontrollera varför ***

Utloggad i like mud

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 135
  • Total likes: 0
    • Visa profil
i like mud
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #38 skrivet: 19 januari 2012 kl. 08:25:42 »
Jag har en ny can am 800r g2 -12 och har inte upplevt att krypkörning skulle vara något problem man får bara inte köra med blytumme ':)
Anmäl till moderator   Loggat
Can am renegade 1000 -13
Can am outlander 800R XT G2 -12
Polaris sportsman 450 -06

Utloggad etta1

  • ronnie.kawa
  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 1
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • brute 07 samt outlander 1000
    • Visa profil
etta1
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #39 skrivet: 21 januari 2012 kl. 16:25:56 »
 author=mys pappan link=topic=39292.msg354019#msg354019 date=1326924003]
Ja vad jag har sett om kawa så är min åsikt i skogen kawa






det är svårt att gemföra dom maskinerna,men att kawan går bättre i skogen det får nog någon bevisa






Grus å bus can-am  ()p

Å ja alla maskiner har brister
[/quote]3 date=1326222029]
Jag har en men har varit för lat att svara på denna tråd. Ber om ursäkt. Men jag är väldigt nöjd med min. En stor skillnad jämnfört med min gamla 650.(motorstyrka, lättstyrd, slippa dilla med choke nör det är kallt) Jag har väl egentligen inget negativt jag kan komma på nu. Det var lättare att leka och sladda med 650;n som hade stel bakaxel.  :headbang:

Sen kan man ha i tanken att Kawasaki har kanske den lättaste BigBore maskinen på marknanden. (under 300kg)
[/quote]
Anmäl till moderator   Loggat
kawa 07 med lite extra+outlander 1000 med bandsats

Utloggad Paran

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 202
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
    • Visa profil
Paran
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #40 skrivet: 21 januari 2012 kl. 17:15:02 »
Citat från: etta1 skrivet 21 januari 2012 kl. 16:25:56
author=mys pappan link=topic=39292.msg354019#msg354019 date=1326924003]
Ja vad jag har sett om kawa så är min åsikt i skogen kawa






det är svårt att gemföra dom maskinerna,men att kawan går bättre i skogen det får nog någon bevisa






Grus å bus can-am  ()p

Å ja alla maskiner har brister
3 date=1326222029]
Jag har en men har varit för lat att svara på denna tråd. Ber om ursäkt. Men jag är väldigt nöjd med min. En stor skillnad jämnfört med min gamla 650.(motorstyrka, lättstyrd, slippa dilla med choke nör det är kallt) Jag har väl egentligen inget negativt jag kan komma på nu. Det var lättare att leka och sladda med 650;n som hade stel bakaxel.  :headbang:

Sen kan man ha i tanken att Kawasaki har kanske den lättaste BigBore maskinen på marknanden. (under 300kg)


 :dntknow:
Anmäl till moderator   Loggat
-=CF-Moto Z-Force 800 ex -14=-
-=Kawasaki Brute Force 750 EPS -12=- *såld*
-=Kawasaki Brute Force 650 -09=- *såld*
-=Linhai 550 EFI V-Twin -09=- *skräp*


Utloggad AtvNerd

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 3926
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
    • Visa profil
AtvNerd
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #41 skrivet: 21 januari 2012 kl. 21:32:37 »


Kawwan är faktiskt väldigt snabb och man har svårt att tro att det skiljer nästan 20hk.
Vi testade ett par dragrace idag.
Den verkar väldigt fin i skogen också!
Är ett fint köp för den sugne!
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad mys pappan

  • Vill också ha en odes
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 611
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
mys pappan
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #42 skrivet: 21 januari 2012 kl. 21:46:06 »
 ()p
Och väldigt prisvärd tycker jag
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha kodiak 99 (The best a man can get)
Can-am outlander 1000cc Max (för riktiga män)
Loncin 110cc Kinaskitet

Utloggad AtvNerd

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 3926
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
    • Visa profil
AtvNerd
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #43 skrivet: 21 januari 2012 kl. 21:50:37 »
Jag gillar ljudet!
Förvaringsutrymmena!

Vad kostar de?
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad mys pappan

  • Vill också ha en odes
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 611
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
mys pappan
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #44 skrivet: 21 januari 2012 kl. 22:01:19 »
Det ligger 12or på blocket för ca99 tusen är väl ganska prisvärt
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha kodiak 99 (The best a man can get)
Can-am outlander 1000cc Max (för riktiga män)
Loncin 110cc Kinaskitet

Utloggad t1an

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1103
  • Total likes: 64
    • Visa profil
t1an
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #45 skrivet: 24 januari 2012 kl. 17:10:03 »
Citat från: t1an skrivet 10 januari 2012 kl. 21:16:16
Kawasaki 2012 verkar vara en riktigt trevlig maskin, verkar ha mycket vrid i "botten" samt den låter ju för jävla gött  ()p

Den hänger på Can-Am Outlander 1000 rätt bra, (kan ha göra med vikten)  :djump:

Citat från: Pontus™ skrivet 21 januari 2012 kl. 21:32:37


Kawwan är faktiskt väldigt snabb och man har svårt att tro att det skiljer nästan 20hk.
Vi testade ett par dragrace idag.
Den verkar väldigt fin i skogen också!
Är ett fint köp för den sugne!


Nog verkar Bruteforcen pinna på rätt bra upp till 60-70 och det är väl nånstans där man kör mest med 4 hjulingen , alltså  1-70 km/h.
Visst syns det rätt bra efter 50km/h + att Can-Am sticker , men så är den dyrare och med större motor.

Sen vet jag inte hur mycket det egentligen känns när man väl kör en själv, det är ju bara när man ställer dom bredvid varandra att man ser att CA är snabbare.

Ne, nog ska jag titta in Bruteforcen ordentligt när man byter till en twin , med tanke på priset så får man hel del för pengarna  ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Bruksmaskin: Polaris Sportsman 1000 XP -2016  ()p
Leksak: Rapier 450
Såld = CF-Moto Rancher UTV
Såld = Arctic Cat 1000xt -14
Såld= Kawasaki KFX 700 !!
Såld = SMC 700

Utloggad t1an

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 1103
  • Total likes: 64
    • Visa profil
t1an
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #46 skrivet: 30 januari 2012 kl. 13:10:54 »
Här är en kille ifrån ett annat forum som har haft 3st Can-Am Outlander 650 före sin nya Kawasaki Bruteforce 750 -2012.
Han har skrivit en recension , kul läsning:


Källa : http://forums.atvconnection.com/kawasaki/335945-kawasaki-2012-brute-force-750-eps-ride-review-4.html

I just bought a 2012 750 Brute (Super Black) a few weeks ago and love it. Had three Outlander 650's before that and put over 12,000km's on them. I will take the Brute any day over my previous Outlanders. I don't measure the quality of a machine by how fast it goes. This new Brute is awesome and it would smoke any of my previous 60 HP Outlanders off the line every time. Always feels like you are in low range with the high range speeds.

I have not bottomed out on it yet and have almost 400km's on it. On these same trails I would have hit rocks many times with the Outlanders.

Only thing I don't like is the roll to the outside on power slides, but that can be fixed with good body english.

26" Zillas
Full Kawi Skids
Kawi Thumb / Grip Warmers
Kimpex Storage Box




Here is just a quick write up on first impressions of the machine. I'm basing this against my Outlander as it is the only machine I have had for the past four years (Four of them, all 650's). Before that I had a 2006 Brute Force 650. I have over 12,000 km's on these same trails on my Outty so I know how it performs on every section and different conditions. The trails we rode on yesterday were a mix of tight technical deep woods stuff with lots of tight cornering, rocks, logs, water and mudholes. Also plenty of higher speed logging access roads and open areas. It was damp from heavy rains all week and temp was cool.

Immediately noticed was how much lighter and sportier the Brute felt compared to the Outlander. I was pretty skeptical that the Brute Force would not be up to the high standard of the Outlander but as soon as I hit the throttle all that disappeared. Had to be careful and back off accelerating in turns that I normally accelerate through with the Outty. The engine has scary low end torque. I couldn't believe how snappy the throttle was. My 60hp Outlander would not stand a chance against the new 50Hp Brute. Had to watch cornering as the Brute did tend to Roll to the Outside way more than the Outlander. Almost flipped a couple of times doing power slides. It does handle like it is on rails, just gotta use very good body english.

As for ground clearance and handling the Brute Force won every time. I was very worried that I would be hitting rocks all day long as the numbers said that the Brute Force has 9.4 inches compared to 12 inches clearance on the Outlander. I have 26" Zillas on my Brute and 27" Zillas on my Outlander. I did not even come close to hitting any rocks / stumps with the Brute that I know I would have crunched with my Outlander. I think the Outlander squats much more when you sit on it compared to the Brute and therefore you actually have less ground clearance. I have my shocks set the same on both machines at the midway position for the shocks. The Brute has a much stiffer taller felling to it compared to the Outlander. I am usually very concerned about smashing rocks with the Outlander, but after a short bit of seat time on the Brute I realised it would not be a concern any more. I would say that unless you are riding in extreme terrain don't even bother putting on skid plates cause you won't need them. The stock cover will do just fine. Even though the ride is stiffer than the Outlander it is still very comfortable.

Low fuel light began blinking at 70km's and I let it go until the engine began to sputter at exactly 100km's. Not great fuel economy but not too bad either.

I really like all the storage compartments on the Brute Force. Don't have anything on the Outlander if you put on a box on the rear racks cause it will cover it up. The small new storage on the front is great. Good spot to put a couple of water bottles though.

Still lots of high whining tranny noise that I think makes a nice sound. It was very smooth and felt well connected all the time with the engine speeds.

The power steering was at par with the Outty. Worked very well deep in the woods on technical areas and did not feel loose at high speeds. The great thing compared to the Outty is that you do not have to f&^K around changing settings like you do on the Outlander with a Min / Max button depending on conditions.

The plastics protect very well. After 100 + km's of muddy trails I was still pretty clean. Didn't even have to change the pants for the ride home in the Truck. Even with the Zillas the tires do not stick outside of the fenders. On my Outlander XT-P that has extended fender flares the Zillas still are a bit outside the plastics so you get more mud on you.

Here are a few more things I like about the Brute compared to the Outlander.

Cleaning
The Brute is much easier to clean than an Outlander. Way more space to get at the entire front end, A-Arms etc. The new Outlanders have an enclosed front end. Can't even get a hose in there to flush out the rad as it is entirely covered by a bulkhead. The stock A-Arm protectors are a breeze to clean out front and rear. The plastics are more round and smoother than an Outlander and not as many places to trap mud. As I said before i don't like all the wires and connectors under the seat getting wet and muddy on the Brute. On an Outlander all electrical connections are much better protected than a Brute. Adjusting the rear shocks is a bit of a pain though as you have to raise the rear end off the ground to ease the springs.

Brakes
I like having a front and rear brake on the Brute vice the single brake lever controlling both on an Outlander. Also the Brakes on the Brute are quiet....on an Outlander the stock brakes make this horrible grinding sound and they wear very fast. Not uncommon to have to replace stock pads on an Outlander after only a few hundred Km's. The rear Brake on my Brute does feel a little spongy though.

Shifting
The Brute is smooth as silk and clicks into gear fast and easy. I wish there was a Park Position though like an Outlander. Anyone who has an Outlander knows how almost every time you shift it is a struggle. My friend bent his brand new 800 Max Shifting rod on the first ride this year trying to get it into gear.

Diff Lock
Outlander's have visco lock that works very well. Engages quickly with no input from the rider. I liked that system but the manual lever on the Brute doesn't bother me at all and it is another thing that makes these machines unique. I went uo a few slippery muddy hills the other day and over some logs and had no problems. Didn't even use the Diff lock.

Plastics and Looks
Really like the looks of both machines, but don't like the new Outlanders front end. They have gone to a new system by replacing the stell racks with custom plastic ones made to accept BRP attachments. I think the plastics on the Brute guard better against mud than the Outlanders.

2nd Key
Prior to 2012 if you wanted a second key for your Outlander they charged you $70.00. It has a chip in it for the BRP security system. The 2012's come with the 2nd key.
Brute Force 2nd Key = Included Free of charge

Maintenance
Air Filter is a snap to change on a Brute and replacement stock foams are only a few $$$. Prior to 2012 Outlander stock paper/foam filters cost $85.00 and were only good for one cleaning and then had to be replaced. Real pain in the ass to change also. Had to take off the front cowling, undo six snap hooks for the Air box cover that easily pop off and fall down into the engine compartment, then twist off the cover between the filter and the handlebars. Most guys switch to Twin Air or Uni Filters. On the new Outlanders it is still a paper/foam element that is very expensive but a little easier to get at.
U-joints are difficult to get at especially the front one on an Outlander. Have to remove the right front tire and grind down you grease gun fitting cause it won't fit in the joint unless you do that or use a grease needle. I hooe the Brutes stand up well. I know my 2006 650 was still good after 3000km's.
Oil changes should be a little easier on the Brute by the looks of it. No cover to remove to get at the Filter like there is on an Outlander.

Misc
- When i bought my Brute is was a breath of fresh air not having to deal with a company surrounded by all the hype as BRP is.
- Seems like accessories are a little cheaper than BRP parts
- The best thing about a Brute Force is owning one..

These new Brutes are awesome. Feels way more sportier than an Outlander and the snap on the engine is instant and extremely powerful....scary fast.

__________________
Anmäl till moderator   Loggat
Bruksmaskin: Polaris Sportsman 1000 XP -2016  ()p
Leksak: Rapier 450
Såld = CF-Moto Rancher UTV
Såld = Arctic Cat 1000xt -14
Såld= Kawasaki KFX 700 !!
Såld = SMC 700

Utloggad Mr_Flax

  • Men kör då för fan!!!
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 200
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • hell yeah!!
    • Visa profil
Mr_Flax
SV: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
« Svar #47 skrivet: 3 februari 2012 kl. 15:06:57 »
jag är sjukt nöjd med min 2012a oxå :)

det jag har problem med just nu är att däcken tar i lamphusen i skärmen när den fjädrar ihop helt.. då kör ja med 28" mudbug... nån mer som har detta problem? lite småtrist när man har satt i xenon i dom ljusen o dom hoppar av emellanåt..

sen tycker jag att fjädringen är sådär.. ska man krypköra så är den helt OK... men när man åker lite fortare i skogen så hoppar o studsar det lite för mycket tycker ja.. men i det stora hela är jag sjukt nöjd.. bra med förvaringsfack... kommer dock knappt åt det längst fram pga kylaruppflytt o snorklar.. men har ju ytterligare två bra :)

Anmäl till moderator   Loggat
Team Wiken
Träffdatum 2012
31/3 -12
29/9 -12
1/12 -12

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 3 [4] 5 ... 19  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Kawasaki (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: ni som kört me nya kawwan ett tag, är ni nöjda?
 


Online just nu.

581 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 613. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info