Huj,Tror du blir helnöjd med en TGB Jag skulle lätt pynta för 5 år. Jag hade inte det alternativet när jag köpte min.Hur snabbt den startar beror lite på hur länge den har stått, men inte tycker jag att den är svårstartad. Jag har min i varmgarage, så jag kan inte säga hur den är att starta när den har stått ute i kylan länge.Fick inga hasplåtar till min, men jag vet att det skiljer på utrustning mellan Blade och Target.
Jag är allt annat än nöjd med TGB och deras reservdels lager Jag har ägt min TGB i 3½ månader varav den har stått på verkstad i 3 månader Varenda gång jag har kört skiten så har det gått sönder någonting, och då har jag kört den mest på väg. det som har hänt är:Vattenpumpen läcker, dom bytte packning på verkstan men den läcker fortfarande så dom tror det är huset till pumpen som har svällt. In fästningen för främre diffen sprack vilket resulterade att packboxen i diffen började läcka oljatrycker ur olja i vevhusventilationen säger verkstaden (jag tror det är packboxen vid bakre kardanen)m.mden står fortfarande på verkstad i väntan på en ny vattenpump, det tog 1.5 månad att få fram rambiten för att fixxa infästningen till diffen fram och just i skrivade stund så är jag inne på 3:e veckan i väntan på en ny vattenpump det positiva är allt går på garanti men vad hjälper det när man får vänta i evigheter på reservdelar eftersom dom håller på att byta leverantör ifrån motorimporten till Reinhardt i danmark.Ta du och titta på en begagnad Yamaha, Honda eller Suzuki istället!Jag har hellre cancer än en TGB igen!