Jag har en TGB 550 Blade SEAnledningen varför jag köpte den var för att jag tyckte den såg väldigt bra ut om man jämför med andra ATV plus att den gav ett gediget intryck när man körde den, inga glapp och kändes väl byggd men det räckte tydligen inte..
Hej!Köpte en Blade 550SE förra veckan, och fick med bukplåt, har bara kört 7 mil, men den går mjukt och bra och känns stabil. lite vibration i ryggstödet, men den är ju encylindrig, så vad kan man begära. Har dock fått mycket blinkningar från mötande, verkar som lysena står högt, nån som vet hur man justerar ?
Har en blade 550, gått 150 mil nu. Inga problem med nånting, hänger med Can am 800 mkt bra i skogen, är på asfalt man inte hänger med. Men man köper ju inte 4x4 atv för att bränna på asfalt med. Tycker bladen är riktigt pris värd, med allt som är orginal, vinschen är oxå riktigt bra.Jag skulle självklart tagit försäkring på 5år, skadar aldrig att ha, då kan du ju köra hur som helst nästan Service intervallerna är grymt bra om man jämnför med andra fyrhjulingar 50, 300, 600 mil o.s.v Can Am har ju en bedrövlig service intervall om man jämnför, men det är väl för att det inte håller annars.Köp en Blade du ångrar dig inte!! Har nästan aldrig behövt använda fyrhjulsdriften den tar sig fram grymt bra ändå, samt lågväxeln behövs inte heller har dragit släp med ca 2 ton ved på utan att behöva använda L vxl Bara gott kan jag säga om den
Borde inte vara några problem
Köpte du nån? Eller vad blev det för nått?