Ja de säkraste valet är ju att köpa den sista av en modell precis innan den nya kommer
cectek är väl också en budgetmaskin som verkar seriöst byggd men dom har väl inte funnits så länge än vad jag vet, men vad man kan utläsa här så verkar dom hålla ihop rätt bra.
Citat från: Oskar P skrivet 14 mars 2011 kl. 18:03:58 cectek är väl också en budgetmaskin som verkar seriöst byggd men dom har väl inte funnits så länge än vad jag vet, men vad man kan utläsa här så verkar dom hålla ihop rätt bra.Förutom motorbyten som gjorts på löpande band
...Jag vet inte om det är någon speciell modell du tänker på, men nog tycker jag att Toyota har rätt bra effekt sett till cc. Tex äldre 1600cc corolla har ju runt 100hk, och det är väl inte så lite.Sen är det ju en väldig skillnad på en fyrcylindrig bilmotor och en encylindrig atvmotor.Eftersom du ska ha den att ploga med så är det ju rätt viktigt att den håller, för även om du har garanti på maskinen så blir ju inte gården skottad om maskinen står på verkstaden...
Tror det var Hydro som hade ett väldigt bra sätt att se på det här med köp av Atv, det är värdeminskningen man ska se som kostnaden för en maskin.Om du läser detta Hydro så kan du väl dra det igen!?
Man kan köpa massor av tangentbord med alla tecken som punkt ock komma, kanske till och med ett stavningsprogram så det som skrives blir läsbart.