Citat från: "gatquadpunktse"Citat från: "Mr2t"Jag hade iallafall stämt skiten ur den ÅF som sålde hojen vars styrlås låst sej under färd. Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.Som jag skrev tidigare så är det ett fabrikationsfel och då är det väl fabrikanten som skall stämmas och inte åf???(hade tex min krock kudde i min bil utlöst utan vidare så hade jag stämt fabriken och inte min åf för han har väl inte konstruerat den :wink: )Folket som du nämner är bland annat jag 8O så då vill jag ha en redogörelse för vad som "inte är imponerande allt för ofta"??//NonneDet har redoförts tidigare, blädra tillbaka och läs själv.Då tycker jag att ÅF som sålt hojen ska hjälpa till med stämningsansökan och allt som hör därtill. DET kallar jag seriöst. Att sätta sitt liv på prov för ett styrlås, eller att riskera att brinna upp, DET är inte seriöst. Besservisse, messerscmhidt, kärt barn har många namn.
Citat från: "Mr2t"Jag hade iallafall stämt skiten ur den ÅF som sålde hojen vars styrlås låst sej under färd. Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.Som jag skrev tidigare så är det ett fabrikationsfel och då är det väl fabrikanten som skall stämmas och inte åf???(hade tex min krock kudde i min bil utlöst utan vidare så hade jag stämt fabriken och inte min åf för han har väl inte konstruerat den :wink: )Folket som du nämner är bland annat jag 8O så då vill jag ha en redogörelse för vad som "inte är imponerande allt för ofta"??//Nonne
Jag hade iallafall stämt skiten ur den ÅF som sålde hojen vars styrlås låst sej under färd. Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.
VAD TROR NI , OCH VAD SKULLE NI HA GJORT?? HlsLionel
Citat från: "gatquadpunktse"Citat från: "Mr2t"Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.Folket som du nämner är bland annat jag 8O så då vill jag ha en redogörelse för vad som "inte är imponerande allt för ofta"??//NonneDet har redoförts tidigare, blädra tillbaka och läs själv.
Citat från: "Mr2t"Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.Folket som du nämner är bland annat jag 8O så då vill jag ha en redogörelse för vad som "inte är imponerande allt för ofta"??//Nonne
Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.
Intressant och se utvecklingen utav det första inlägget.Ja tänker gå vidare med det som har hänt men nu är det ju inte Åf jag ska gå på utan tillverkaren,jag anser att det är dom som är ansvariga för det som hände.Vet inte vad alla tycker men jag anser att ett styrlås som går i under färd är jävligt allvarligt.Jag måste dock vara ärlig och säga att jag inte haft några som helst problem med min Dinli med undantag för styrlåset, men jag har andra sidan bara averkat ca 27 mil.Jag har hela tiden varit jävligt positiv till min Dinli och har verkligen sett att det finns potensial i Dinlin maskinellt och i jämförelse med många andra märken.Men just nu känner jag bara att jag hatar min dinli som står i garaget (tappat känslan) mycket är det nog för att det är så jävla klantigt av en tillverkare att missa en rejäl kontroll på något så viktigt som ett styrlås.Det hade nog inte spelat någon som helst roll vilket märke jag än kört,jag hade nog kännt likadant oavsettHoppas nu bara att tillverkaren förstår mig.VAD TROR NI , OCH VAD SKULLE NI HA GJORT?? HlsLionel
kollade lite snabbt vad en polaris predator 500 kosta.. ungefär 40 tusen mer vägreggad