sedan förstår jag inte heller värför man köper en quad om man har hoj kort å inte en enduro lr super motard.
Citat från: "pedros"sedan förstår jag inte heller värför man köper en quad om man har hoj kort å inte en enduro lr super motard.Det fattar inte jag heller. För är man inte handikappad så kan vem som helst ta Mc-Kort och köra riktigt motorcykel istället.
pedros det är inte bara motor som är en hoj! Det är dampare det är swingen bromssystem. en hoj är sy mycket mer än en motor, En predator sitter jag skönt på det gör inte jag på en Dinli. När man sitter på märkesmaskiner så känner man kvaliten men när man sätter sig på en Dinli du försvinner den känslan Tyvärr. Så är det i mitt fall.Har man Pengarna så stiger man upp en eller flera klasser från Dinli så är det! å GÖR MAN DET INTE SÅ KAN MAN HETA KLOTSVENNE. Som drömt om en ltz men köper dinli. Mohahahha
Citat från: "Libba"pedros det är inte bara motor som är en hoj! Det är dampare det är swingen bromssystem. en hoj är sy mycket mer än en motor, En predator sitter jag skönt på det gör inte jag på en Dinli. När man sitter på märkesmaskiner så känner man kvaliten men när man sätter sig på en Dinli du försvinner den känslan Tyvärr. Så är det i mitt fall.Har man Pengarna så stiger man upp en eller flera klasser från Dinli så är det! å GÖR MAN DET INTE SÅ KAN MAN HETA KLOTSVENNE. Som drömt om en ltz men köper dinli. Mohahahha....PAJANOS...drömt o drömt...dinlin skulle komma på 1 vecka hette det först..så då vart man sugen..för ltz n trodde jag att det skulle vara lång leveranstid på... och jag har lite taskigt tålamod...på den vägen vart det en dinli...fast det tog en jäv..massa veckor innan dinlin kom... fast jag håller på o tränar upp tålamodet...har en dinli på verkstan som aldrig blir klar... spelar mindre roll nu...har börjat samla på atv..har en smc .. en dinli ,,o på tisdag om allt går som det ska en ltz...vad har du libba??? o det ÄR ett jävla gnäll på den här tråden...