Svarta ramen kom väl i början på maj? Så dem i januari å framåt som är inreggade som 06 har silvrig ram.
Det som stör mig är att alla som har en dyrare maskin, snabbare än blixten kastar ur sig Dinli är skit och kommer allltid att vara!
Citat från: "Libba"Svarta ramen kom väl i början på maj? Så dem i januari å framåt som är inreggade som 06 har silvrig ram.ok.Har glaset ramlat ut bara så där helt plötsligt?Jag försökte ta bort mitt glas och jag fick knappt bort det, satt som bara f*n.
Citat från: "Tumult_79"Det som stör mig är att alla som har en dyrare maskin, snabbare än blixten kastar ur sig Dinli är skit och kommer allltid att vara!Inte alla! Och jag har en dyrare maskin idag... Jag var nöjd med min Dinli och hade inga problem (utom garanti åtgärder då) under mina dryga 200 mil.
Jag hade iallafall stämt skiten ur den ÅF som sålde hojen vars styrlås låst sej under färd. Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.
Citat från: "Mr2t"Jag hade iallafall stämt skiten ur den ÅF som sålde hojen vars styrlås låst sej under färd. Jag känner folk som har Dinli's och det är ju inte imponerande allt för ofta, så man vet ju vad som kan hända med dom, det är skäl nog för att uttala sej om problemen.Som jag skrev tidigare så är det ett fabrikationsfel och då är det väl fabrikanten som skall stämmas och inte åf???(hade tex min krock kudde i min bil utlöst utan vidare så hade jag stämt fabriken och inte min åf för han har väl inte konstruerat den :wink: )Folket som du nämner är bland annat jag 8O så då vill jag ha en redogörelse för vad som "inte är imponerande allt för ofta"??//Nonne