jag monterade acwells färdator igår !! ballt med varvräknare!!!
Citat från: "Tumult_79"Citat från: "Mr2t"Nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.[/quoteMr 2t: Du sa till mig en gång i stil med: köp minst en raptor 350 eller en dinli 450. Annars vill du bara byta upp dig ändå. Å de förlorar du bara massa pengar på.Jag sa: Men jag har ju aldrig haft en fyrhjuling, det kanske inte är något för mig. Å då förlorar jag ännu mer! :idea: Hoppsan Kerstin!Tänk om jag satt ut den på annons för 100 000:-, och det hade jag fått om jag haft tålamod. Me det har jag ont om, tålamod alltså. Man losar minst på värstingmaskinerna, för "alla" vill ha dom och det finns få begagnade. Men jag ville ha cash money i handen och SoloNo1 var snabbast med slantarna och en riktig fena på att fixa både frakt och pengar fort så... så det låter som om varenda jävel är avundsjuk för att just DOM inte hade RÅD att göra årets klipp. Hoppsan Kerstin.Minst... Jag köpte min Dinli 270 för 43 000:- (inkl första service och nerfbars) Vill jag bli av med den fort så sätter jag ut den för 35 000:- En förlust på 8000:- Är det mer än drygt 20000:- Hur menar du nu då?Inte tror du väl på riktigt att alla är avundsjuk på dig för att du har råd med en ducati? Det låter som du har en knepig självbild...(på riktigt) Ta inte illa upp, jag känner inte dig så jag har förmodligen fel.
Citat från: "Mr2t"Nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.[/quoteMr 2t: Du sa till mig en gång i stil med: köp minst en raptor 350 eller en dinli 450. Annars vill du bara byta upp dig ändå. Å de förlorar du bara massa pengar på.Jag sa: Men jag har ju aldrig haft en fyrhjuling, det kanske inte är något för mig. Å då förlorar jag ännu mer! :idea: Hoppsan Kerstin!Tänk om jag satt ut den på annons för 100 000:-, och det hade jag fått om jag haft tålamod. Me det har jag ont om, tålamod alltså. Man losar minst på värstingmaskinerna, för "alla" vill ha dom och det finns få begagnade. Men jag ville ha cash money i handen och SoloNo1 var snabbast med slantarna och en riktig fena på att fixa både frakt och pengar fort så... så det låter som om varenda jävel är avundsjuk för att just DOM inte hade RÅD att göra årets klipp. Hoppsan Kerstin.
Nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.[/quoteMr 2t: Du sa till mig en gång i stil med: köp minst en raptor 350 eller en dinli 450. Annars vill du bara byta upp dig ändå. Å de förlorar du bara massa pengar på.Jag sa: Men jag har ju aldrig haft en fyrhjuling, det kanske inte är något för mig. Å då förlorar jag ännu mer! :idea: Hoppsan Kerstin!
Nu till en fråge tävling!ImgFree.net - Hosting Images
En oreggade körs ju ej så mycket på vägen som en reggad gör det är ju olika slitage. Nej nu blir vi vänner. Nu har vi alla fått argumentera samt använt dålig humor. Anser fortfarande att Dinli ano 05 Prisvärd Dinli ano 06 Icke prisvärd.
Allvarligt så vet jag inte. Hade en dutt av min låga humor
Citat från: "Libba"Nu till en fråge tävling!ImgFree.net - Hosting ImagesÄr inte det där en -05:a ? :wink: Den som var så mycket bättre hehe...
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Tumult_79"Citat från: "Mr2t"Nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.[/quoteMr 2t: Du sa till mig en gång i stil med: köp minst en raptor 350 eller en dinli 450. Annars vill du bara byta upp dig ändå. Å de förlorar du bara massa pengar på.Jag sa: Men jag har ju aldrig haft en fyrhjuling, det kanske inte är något för mig. Å då förlorar jag ännu mer! :idea: Hoppsan Kerstin!Tänk om jag satt ut den på annons för 100 000:-, och det hade jag fått om jag haft tålamod. Me det har jag ont om, tålamod alltså. Man losar minst på värstingmaskinerna, för "alla" vill ha dom och det finns få begagnade. Men jag ville ha cash money i handen och SoloNo1 var snabbast med slantarna och en riktig fena på att fixa både frakt och pengar fort så... så det låter som om varenda jävel är avundsjuk för att just DOM inte hade RÅD att göra årets klipp. Hoppsan Kerstin.Minst... Jag köpte min Dinli 270 för 43 000:- (inkl första service och nerfbars) Vill jag bli av med den fort så sätter jag ut den för 35 000:- En förlust på 8000:- Är det mer än drygt 20000:- Hur menar du nu då?Inte tror du väl på riktigt att alla är avundsjuk på dig för att du har råd med en ducati? Det låter som du har en knepig självbild...(på riktigt) Ta inte illa upp, jag känner inte dig så jag har förmodligen fel.Ingen här VET vad jag betalade för Raptorn och ingen kommer att få veta. Jag hade inte behövt sälja den så billigt, men jag fick motorcyklen så billigt så att jag kan sälja den om två år och ändå gå med minst 15k i vinst trots att jag losade på Raptorn. Jag är inte så dum så att jag förlorar så mycket pengar utan att veta att jag får tillbaka dom. O Kom inte o säg att du inte vill ha en större hoj än en 270, för det vet jg att du vill. Jag kanske har knepig självbild, och det är ju trist om det avspeglar sej i forumet men jag är en tävlingsmänniska, såna ger sej aldrig..
Citat från: "Quad-dude"Citat från: "Libba"Nu till en fråge tävling!ImgFree.net - Hosting ImagesÄr inte det där en -05:a ? :wink: Den som var så mycket bättre hehe...Nej speglarna är från en -06(glaset har ramlat ur)hahaÅ jag tror inte att någon satt på de speglarna på sin fina -05