hittade en beggad Zukka 06. Raptor 700 0stRaptor 600 3stPredator 0stKFX 700 0stDinli 9st Räknade nog fel. SMC 18st (Troligtvis så kanske dem byter upp sig därav försäljning)Linhai 9st (se ovan)Dinli är det bara 06or som är räknade Är varje fall fler 06or till salu än 05or vilket verkar konstigt. Men är väl kansek så att dem som kört 06or var den typen som tröttnade fort. (Detta är taget från blocket jag kan ha räknat fel när det gäller Dinli smc linhai kan ha fått med några nya)
hahahahaha! en fråga var det din eller bankens raptor?? och är den nya balla mc n din eller bankens??? Så STFU & GTFO
Nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.[/quoteMr 2t: Du sa till mig en gång i stil med: köp minst en raptor 350 eller en dinli 450. Annars vill du bara byta upp dig ändå. Å de förlorar du bara massa pengar på.Jag sa: Men jag har ju aldrig haft en fyrhjuling, det kanske inte är något för mig. Å då förlorar jag ännu mer! :idea: Hoppsan Kerstin!
4st beggade raptor 700. Finns en hel del oreggat. Men vi pratar väg reggade hojar.
Citat från: "Mr2t"Nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.[/quoteMr 2t: Du sa till mig en gång i stil med: köp minst en raptor 350 eller en dinli 450. Annars vill du bara byta upp dig ändå. Å de förlorar du bara massa pengar på.Jag sa: Men jag har ju aldrig haft en fyrhjuling, det kanske inte är något för mig. Å då förlorar jag ännu mer! :idea: Hoppsan Kerstin!Tänk om jag satt ut den på annons för 100 000:-, och det hade jag fått om jag haft tålamod. Me det har jag ont om, tålamod alltså. Man losar minst på värstingmaskinerna, för "alla" vill ha dom och det finns få begagnade. Men jag ville ha cash money i handen och SoloNo1 var snabbast med slantarna och en riktig fena på att fixa både frakt och pengar fort så... så det låter som om varenda jävel är avundsjuk för att just DOM inte hade RÅD att göra årets klipp. Hoppsan Kerstin.
Citat från: "sunfire"Citat från: "Mr2t"Om du syftar på mej så kan jag villigt erkänna att det var ett rent försäljningsargument för att blir av med hojen fort, att jag förlorade ett par tusenlappar gör absolut inte ett smack, jag har köpt en Ducati 748 som man måste ha mc-kort för att köra, antagligen mer än vad du har. Så STFU & GTFO.Ett par tusenlappar. :roll: Om inte jag minns fel så skrev du i en tråd att du hade lagt om lånen så det bara kostade 500:- mer i månaden att köpa en Raptor. Med tanke på att du sen bara hade den i typ 2 månader så innebär det att du betalade av 1000:- på den. 106.900 återstår då, och sen fick du 85.000:- för den. Det är en förlust på 21.900:- (plus tillbehör som nerfbars och annat skoj).Det måste ju varit en sämre affär än ett Dinliköp... :? Har för mej att jag sa att det var ett försäljnings argument, och för att reda ut i röran så hade jag den i fyra månader, o nej, det var inte lika roligt som motorcykel, o nej, att förlora 20k är inte så farligt. O vad spelar min ekonomi för roll? Jag klarar mej fint, det andra var bara en lögn för att få sålt den snabbt och billigt. Dom 20k jag förlorade på Raptorn får jag igen på Ducatin, var så säker.
Citat från: "Mr2t"Om du syftar på mej så kan jag villigt erkänna att det var ett rent försäljningsargument för att blir av med hojen fort, att jag förlorade ett par tusenlappar gör absolut inte ett smack, jag har köpt en Ducati 748 som man måste ha mc-kort för att köra, antagligen mer än vad du har. Så STFU & GTFO.Ett par tusenlappar. :roll: Om inte jag minns fel så skrev du i en tråd att du hade lagt om lånen så det bara kostade 500:- mer i månaden att köpa en Raptor. Med tanke på att du sen bara hade den i typ 2 månader så innebär det att du betalade av 1000:- på den. 106.900 återstår då, och sen fick du 85.000:- för den. Det är en förlust på 21.900:- (plus tillbehör som nerfbars och annat skoj).Det måste ju varit en sämre affär än ett Dinliköp... :?
Om du syftar på mej så kan jag villigt erkänna att det var ett rent försäljningsargument för att blir av med hojen fort, att jag förlorade ett par tusenlappar gör absolut inte ett smack, jag har köpt en Ducati 748 som man måste ha mc-kort för att köra, antagligen mer än vad du har. Så STFU & GTFO.