8st dinli 06 till salu på blocket. Varför?
Nu till en fråge tävling!ImgFree.net - Hosting Images
Citat från: "Mr2t"Om du syftar på mej så kan jag villigt erkänna att det var ett rent försäljningsargument för att blir av med hojen fort, att jag förlorade ett par tusenlappar gör absolut inte ett smack, jag har köpt en Ducati 748 som man måste ha mc-kort för att köra, antagligen mer än vad du har. Så STFU & GTFO.Ett par tusenlappar. :roll: Om inte jag minns fel så skrev du i en tråd att du hade lagt om lånen så det bara kostade 500:- mer i månaden att köpa en Raptor. Med tanke på att du sen bara hade den i typ 2 månader så innebär det att du betalade av 1000:- på den. 106.900 återstår då, och sen fick du 85.000:- för den. Det är en förlust på 21.900:- (plus tillbehör som nerfbars och annat skoj).Det måste ju varit en sämre affär än ett Dinliköp... :?
Om du syftar på mej så kan jag villigt erkänna att det var ett rent försäljningsargument för att blir av med hojen fort, att jag förlorade ett par tusenlappar gör absolut inte ett smack, jag har köpt en Ducati 748 som man måste ha mc-kort för att köra, antagligen mer än vad du har. Så STFU & GTFO.