Ifall du inte tänkt på det så är alla modellerna du räknar upp i rubriken med manuella växellådor Utom Access 400-maskinen. Men variator/cvt kanske inte är något negativt för dig/er?
Jag ska inte åka 2 st på samma maskin som nån tror... Möjligen att dottern åker med, å det är 4 åring så vikten där är inte den störstan;)... Va gäller den större maskinen, så känns det som om dinli 450 har funnits ett tag, å borde därmed gå framåt i utvecklingen/kvaliten, inbillar ja mej...
Sen har väl SMC hängt med längre än dinli om jag inte misstar mig.
Citat från: CALLAHAN skrivet 1 februari 2011 kl. 01:04:55Sen har väl SMC hängt med längre än dinli om jag inte misstar mig.Japp du misstar dig då fujimotorn har funnits längre i dinlin än smc:n
Citat från: Onlyhenke skrivet 1 februari 2011 kl. 06:49:03Citat från: CALLAHAN skrivet 1 februari 2011 kl. 01:04:55Sen har väl SMC hängt med längre än dinli om jag inte misstar mig.Japp du misstar dig då fujimotorn har funnits längre i dinlin än smc:n Nu syftade jag iofs inte på just den med Fuji motorn utan att SMC har gjort fyrhjulingar längre än Dinli! Men när jag kikat runt så verkar det som båda började 05 så det är nog rätt jämt!