Har tatt en rens av forgasser i dag.Tok ut forgasser, plukket ut flotør, nål, brukte forgasser rens, lot det stå i ca 10min.Blåste rent alt av deler for inspeksjon. Fant liten skade i enden av dreneringskrue.Satte sammen forgasser etter rens, lekker ikke bensin Neste problem:Hvilken type batteri bruker denne atv? Hvor mange ah? Størrelse på batteriet? Lengde x bredde x høyde ?ATV står ett stykke unna hjemme å jeg glemte ta mål! Håper noen kan hjelpe meg :
Kjøpte nytt batteri i dag. Samme feil. Feilsøkte ledningsnettet litt å fant brudd/dårlig jordings-kabel.Skiftet denne å atv'en gikk perfekt. Starter med engang uten problemer, lys å alt er bare bra!Neste problem:-Bremsen på styret virker nesten ikke. Har ikke sett noen tegn til lekasje-Fyllte opp med bremseveske å luftet i går, da var bremsen bra. Idag virker den nesten ikke?
Citat från: mortenwb skrivet 26 januari 2011 kl. 20:33:27Kjøpte nytt batteri i dag. Samme feil. Feilsøkte ledningsnettet litt å fant brudd/dårlig jordings-kabel.Skiftet denne å atv'en gikk perfekt. Starter med engang uten problemer, lys å alt er bare bra!Neste problem:-Bremsen på styret virker nesten ikke. Har ikke sett noen tegn til lekasje-Fyllte opp med bremseveske å luftet i går, da var bremsen bra. Idag virker den nesten ikke?de är inte så att det är vatten i bromsvätskan så den fryser?
Citat från: simonarvestrand skrivet 27 januari 2011 kl. 08:23:37Citat från: mortenwb skrivet 26 januari 2011 kl. 20:33:27Kjøpte nytt batteri i dag. Samme feil. Feilsøkte ledningsnettet litt å fant brudd/dårlig jordings-kabel.Skiftet denne å atv'en gikk perfekt. Starter med engang uten problemer, lys å alt er bare bra!Neste problem:-Bremsen på styret virker nesten ikke. Har ikke sett noen tegn til lekasje-Fyllte opp med bremseveske å luftet i går, da var bremsen bra. Idag virker den nesten ikke?de är inte så att det är vatten i bromsvätskan så den fryser?Kanske får byta ut all vätska o lufta igen, som tidigare kanske finns kondens/vatten som fryst.