Jorå, och som du säger säger så är ju andrahandsvärdet högre på en dyr maskin mot en billig. Så en dyr behöver inte bli dyrare i slutänden om den billiga bråkar.Där är vi överrens iallafall? Kompisar?
Mitt märke är bäst.....nä nä det är ju rena skiten....mitt är bäst.....men hallå din har ju problem med de å de å de.....nä nä så min måste va bäst så är det bara......men va fan säger ni....ni vet inte vad ni pratar om...det är inte alls så som han säger......de märket är mycket bättre än de märket..... Vilken nivå
Jag lägger mig i lite, det är ju faktiskt skillnade på fel och fel.Tror att de flesta felen på de dyrare märkena kan skyllas på handhavandefel.Det är liksom inget "som bara händer" vid normal körning.Så om en dyr märkesmaskin går sönder beror det på föraren? Och om en Cf havererar beror det på att den är billigare och tillverkad i Kina? Undrar när man är kompetent nog för att köpa en märkesmaskin?
jag hävdar deerhunter att plasten på -10 can-am outlander är skitdålig i jämförelse med x7. men tror bara det är tidiga 10 orna. i usa fick folk ny plast på garanti men inte i sverige. can-am är bättre än cf men cf är en bra maskin för vettiga pengar.