Men. Tydligen är CF populära ändå. Ja jag har beställt en i slutet av november men har inte fått någon maskin än. Enligt atv swedens hemsida så får dom inte hem någon maskin förenns den 22a februari. Hur länge ska man få vänta?
goesens plast va ungefär lika dålig som -10ornas can am outlander = stenhård och värdelös men x7ans plast tål mer misshandel.
Alla bugar vi inför Martins kunskaper och otvivelbara fakta kring kvalitén! Ty han har haft en, och VET hur det ligger till!Tack Martin! Imorgon byter jag maskin direkt! För såhär kan jag ju inte ha det när de dubbelt så dyra är så mycket bättre!
Och din CF går felfritt och ha alltid gjort förstås ....
Citat från: Deer Hunter skrivet 28 januari 2011 kl. 11:01:48Och din CF går felfritt och ha alltid gjort förstås .... Inga tår trampade. Tycker bara det är kul att folk med "erfarenhet" av EN maskin VET hur saker och ting ligger till. Endast det, inget annat. Men japp, inga problem än med min maskin. Misstänkte diffproblem, men det är jag som jämför med den med en insleten diff på en terrängbil anno 1975.Vi kan väl alla vara överrens om att javisst: en dyrare maskin har väl generellt högre kvalité. Men en felfri maskin finns inte. Och CF håller en hög kvalité i kinamaskin mått mätt. Sköter man service och har en bra ÅF så är det ju inte mer än tråkigt om nåt knasar. Därav prisvärdheten.En högst personlig uppfattning: can-am, yamaha, polaris mfl, det är lite som BMW-ägare, de har ju aldrig några fel. Eller så har dom det, men stoltheten sätter stopp för att säga nåt sånt offentligt.