varför misständer maskinen och lägger av när man ska backa?går knappt att smyga på gasen!
Nu har det dykt upp ett litet elfel.När jag mäter volten på batteriet obelastat är det 14.35 volt,med maskinen igång så får jag 18,5 volt fast displayen visar 14.5 som max Mebn den laddar med ca 6 Ampere.Kommer få en ny laddregulator av jiab för den jag har på nu visade 15.5 volt en massa ggr sen brann ett kontaktstift på pluskabeln till tändlåset.Hoppas det löser mitt problem för det är den 2:a regulatorn jag bytt... på 1 år.
Hum okej, jag har bytt regulator på min med, men det var precis efter att jag har tvättat den med högtrycks tvätt så jag funderade på om jag har lyckats trycka in vatten i min på något sätt.Dom kanske har kommit med en uppgraderad regulator så problemet är säkert ur världen. Annars så är jag helt nöjd med min maskin, det enda som har varit ett irriterande problem är avgasknallarna, ska kolla om den drar tjuvluft någonstans eller om man ska testa något annat Tycker att min maskin har blivit bättre med tiden, fjädringen har blivit mycket mjukare och bättre, växellägerna bara smyger man i med lillfingret om man vill Riktigt stark är den med
Min vart mycket bättre när Co halten vart uppskruvad ..Har en till likadan i byn och den smäller satan . Min smäller nån enstaka gång på en vecka men långt ifrån vad den gjorde innan..Kommer nog testa med nytt munstycke som jag har för mig nån skrivit om tidigare. Har numer fått delar av JIAB direkt vilket jag är väldigt tacksam för vilket jag ska hämta imorrn och en underbar hjälp av en annan återförsäljare i Sandviken.. Atv- hallen har jag för mig dom hette. Men om nån vet hur många volt statorn skall ge ut så är jag tacksam för svar, min ger ut 35-42 volt som den är nu.. Funderingar finns ju om den brände kontakten och även slagit ut laddregulatorn numer 2 ggr..