Citat från: t1an skrivet 5 maj 2011 kl. 06:17:06Jag har en svart nackdelen är väl att svart är rep kännslig. (Syns lätt) har fått några märken efter att tjejen har dragit foten över hjulhuset bak. Inte lätt att kliva upp på maskinen när man har tax ben Sen syns damm otroligt bra så klart. den var grå efter att jag hade sladdat tjejens paddock Ja då var det klart det får bli en vit smc 700!Var nämligen med när en av mina bästa vänner hämtade en sådan i fredags på cmmc motor i vaggeryd. Så när jag såg den och hade testat den så var inte valet svårt. Sen måste jag säga att dom är mycket trevliga på cmmc.
Jag har en svart nackdelen är väl att svart är rep kännslig. (Syns lätt) har fått några märken efter att tjejen har dragit foten över hjulhuset bak. Inte lätt att kliva upp på maskinen när man har tax ben Sen syns damm otroligt bra så klart. den var grå efter att jag hade sladdat tjejens paddock
var ut på en skaplig långtur ikväll med polarn, vi låg på ganska skapligt och "lekte" en del....på vägeg hem stannade vi till för att pissa, blev skapligt förvånad när tittade på ljuddämparen, i stortsett hela ljuddämparen var ill röd! och ur avgaserna kom det små blåa flammor, känns inte riktigt rätt tycker jag!?
Citat från: chriz78 skrivet 5 maj 2011 kl. 22:33:31var ut på en skaplig långtur ikväll med polarn, vi låg på ganska skapligt och "lekte" en del....på vägeg hem stannade vi till för att pissa, blev skapligt förvånad när tittade på ljuddämparen, i stortsett hela ljuddämparen var ill röd! och ur avgaserna kom det små blåa flammor, känns inte riktigt rätt tycker jag!?kan tillägga att den har rullat 40mil, så den största "trögheten" i motorn bör väl ha försvunnit...
Citat från: chriz78 skrivet 10 maj 2011 kl. 21:11:24Citat från: chriz78 skrivet 5 maj 2011 kl. 22:33:31var ut på en skaplig långtur ikväll med polarn, vi låg på ganska skapligt och "lekte" en del....på vägeg hem stannade vi till för att pissa, blev skapligt förvånad när tittade på ljuddämparen, i stortsett hela ljuddämparen var ill röd! och ur avgaserna kom det små blåa flammor, känns inte riktigt rätt tycker jag!?kan tillägga att den har rullat 40mil, så den största "trögheten" i motorn bör väl ha försvunnit...Ja inte blir min röd iaf, du kanske ska höra med din återförsäljare ?
Citat från: t1an skrivet 10 maj 2011 kl. 22:48:21Citat från: chriz78 skrivet 10 maj 2011 kl. 21:11:24Citat från: chriz78 skrivet 5 maj 2011 kl. 22:33:31var ut på en skaplig långtur ikväll med polarn, vi låg på ganska skapligt och "lekte" en del....på vägeg hem stannade vi till för att pissa, blev skapligt förvånad när tittade på ljuddämparen, i stortsett hela ljuddämparen var ill röd! och ur avgaserna kom det små blåa flammor, känns inte riktigt rätt tycker jag!?kan tillägga att den har rullat 40mil, så den största "trögheten" i motorn bör väl ha försvunnit...Ja inte blir min röd iaf, du kanske ska höra med din återförsäljare ?enligt min återförsäljare är det normalt! men jag vet inte om jag vill tro på det, du säger att din inte blir röd, är det säker på det eller tror du det? har du stannat och kollat när det är mörkt ute efter lite halvhård körning?
NÃ¥gon som har denna väska och kan rekommendera den till SMC 700 ?http://jiabshop.se/produkt/ATV-PRO-hard-vaska-DeLuxe(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Hej!Jag har en sådan box på min j-max och tycker den är ok, kan lägga upp lite bilder på den ikväll om du vill.