Vad har ni valt för färg på era smc?
Citat från: TT46 skrivet 3 maj 2011 kl. 21:02:00Vad har ni valt för färg på era smc? Jag har svart
Citat från: t1an skrivet 3 maj 2011 kl. 21:05:32Citat från: TT46 skrivet 3 maj 2011 kl. 21:02:00Vad har ni valt för färg på era smc? Jag har svart Jag lyxade till det med en vit.
Citat från: DodgeMan skrivet 2 maj 2011 kl. 09:48:03Hej på er!!Jag har inte läst hela tråden, men min smäller en hel del.så jag ska testa att ta bort packningen, jag har gjort ett hål i packningen, men det hjälpte inte.Dra den mindre bensin då? Min ligger på 2liter/milen. Det är en hel del.Jag hade en Glaiator innan, tyckte att 1,2l/milen var mycket.Hur mycket drar era?Hej! Har du bestyckat om maskinen än. Det ska väl göras vid första servicen om jag har förstått det hela rätt.
Hej på er!!Jag har inte läst hela tråden, men min smäller en hel del.så jag ska testa att ta bort packningen, jag har gjort ett hål i packningen, men det hjälpte inte.Dra den mindre bensin då? Min ligger på 2liter/milen. Det är en hel del.Jag hade en Glaiator innan, tyckte att 1,2l/milen var mycket.Hur mycket drar era?