Hej på er!!Jag har inte läst hela tråden, men min smäller en hel del.så jag ska testa att ta bort packningen, jag har gjort ett hål i packningen, men det hjälpte inte.Dra den mindre bensin då? Min ligger på 2liter/milen. Det är en hel del.Jag hade en Glaiator innan, tyckte att 1,2l/milen var mycket.Hur mycket drar era?
Hej! Har du bestyckat om maskinen än. Det ska väl göras vid första servicen om jag har förstått det hela rätt.
CiteraHej! Har du bestyckat om maskinen än. Det ska väl göras vid första servicen om jag har förstått det hela rätt.Hur menar du med "bestycka" om ? vad ska bestyckas om vid första servicen ?
bättre att det brötar & smäller än att man tar bort en fetare blandning, e ju inte bra om den får för lite heller,, fan i skogskörning får man räkna med att det drar soppa även efter väg de e ju ingen miljöbil ni köpt antar ja,, sen så visst de vore önskvärt om de gick billigare
Bara 14,25 Ja har laborera lite med olika munstycken o skillnaden i bränsleförbrukningen e marginell,vet inte vad för munstycke man skulle behöva sätta i om man ska sänka förbrukningen med 8 dl - 1 l /mil men ja kan nog lova att den skulle nog gå rätt ugget om man lyckades me det