Nu har min maskin kommit! Har monterat på hasplåt, ett snyggt set med utskuren text? Eller vad tycker ni?
Plåtar finns hos oss nu!! denna modell!!!
Citat från: Asiengrossisten skrivet 15 mars 2011 kl. 15:41:10Plåtar finns hos oss nu!! denna modell!!!hittar dem inte!?
Citat från: chriz78 skrivet 15 mars 2011 kl. 19:54:52Citat från: Asiengrossisten skrivet 15 mars 2011 kl. 15:41:10Plåtar finns hos oss nu!! denna modell!!!hittar dem inte!?Om du menar på hemsidan så tror jag nog att han lägger in det i morgon.Tror priset var 5995kr
Citat från: HADES skrivet 15 mars 2011 kl. 21:13:27Citat från: chriz78 skrivet 15 mars 2011 kl. 19:54:52Citat från: Asiengrossisten skrivet 15 mars 2011 kl. 15:41:10Plåtar finns hos oss nu!! denna modell!!!hittar dem inte!?Om du menar på hemsidan så tror jag nog att han lägger in det i morgon.Tror priset var 5995krkan man köpa endast länkarmskydden?
Är det nån av er som fortfarande har plogen på? Skulle prov-montera mitt Warnblad idag, men antingen har jag fått fel monteringssats eller så har jag otur när jag tänker Skulle behöva en detaljbild över delarna som sitter på själva maskinen (det är ju två "balkar" som sitter kvar när man lossar plogen.) Den större av dessa två är jag VÄLDIGT intresserad av hur ni monterat dit. Ser ut som man ska bygla upp till ramen men avtåndet dit verkar stort. Så om någon skulle vilja ta en detaljbild av detta vore jag djupt tacksam! Får väl bli skyldig en cyber-öl till den som kan ta en bra bild!