Dessutom körde jag förbi ett gäng stillastående mc-nissar på sådana där wannabe-bilar, Honda Goldwing.
Ja det händer mig varje gång jag är ute och kör. Då ska bilarna vara upp i arslet på en eller också köra om en!! Sen jävlar den uppmärksamheten man får, skiljer sig från både moped,bil och ja... det är jo helt sjukt egentligen, både från själva förare i personbilarna, barnen på baksätet, bussar och ja överallt.
jag kan berätta en sak jag var med om hade en bad boy förut skulle till jobbet sent en kväll körde ut på vägen hamnade bakom en volvo 740 vi kom fram till en korsning han bromsade och stannade jag bromsade in jag med stannade ca1meter bakom då börjar idioten backa å jag kastar i backen med för att inte bli påkörd då kör han framåt igen
Det vanligaste felet är ju att vi inte verkar synas.. 2 starka lampor fram (quadlights) o jag syns iaf inte i dagsljus.. vad behöver man.. 50st xenon?det "roligaste" som hänt mig var nära döden.. en trevlig person tyckte att man inte behövde stanna vid stoppskylten innan man kör ut på 222an.. körde från värmdö mot stan.. men istället för att gasa på när personen såg mig så tvärnitade denna bil ståendes tvärstöver vägen vilket jag behövde trycka mig mellan personbilen i filen brevid o personbilen som stod på vägen.. önskade jag körde jobbbilen så hade jag krossat den lilla skitbilen (kör lastbil).När bilarna var tråkiga kom MCn o var rebellernas favvo fordon. Sedan 2005 kom vägreggade ATV o nu är vi rebellerna alla hatar:) vi får vänta på nästa rebellfordon så är vi normala igen woohej:) kom på nått någon.. är lite less på att folk inte fattar varför vi har så kul:p