Har varigt ut en sväng nu och allt värkar funka som det ska. Till helgen ska den hårdtestas tänkte jag, sambon är ledig hela helgen så det blir nog körning både lördag och söndag om vädret tillåter då.
Citat från: Grönis skrivet 14 april 2010 kl. 22:12:20Har varigt ut en sväng nu och allt värkar funka som det ska. Till helgen ska den hårdtestas tänkte jag, sambon är ledig hela helgen så det blir nog körning både lördag och söndag om vädret tillåter då.Men gönis. det är vell inte din sambo utan du som skall köra med den
Ok. lite trist att man ska behöva vinscha utan att pröva med diffen först när man lagt ut så mycke pengar. vad är det för garanti skillnader på kawa och dressel? om man köper en ny -09 gäller garanti från inköpsdatum eller från -09? lite kapning av tråd men är lite sugen eftersom man får en ny vägreg för 90 papp hos 4 b 4 i s-tälje.samma pris hos en annan men då är den helt oreg kawa orginal, därför jag undrar vem som har bäst garanti. kör ju bara i skogen så garanti väger ju mest.