Blev ingen hoj idag får inte sakerna förens på måndag =( Men det blev lite mer affärer istället Nya Alufäljar och ett variatorkitt ska monteras Får hämta maskinen på Tisdag så nu blir det en lååååååång väntan och jag hatar och vänta
Citat från: Grönis skrivet 19 mars 2010 kl. 12:04:27Blev ingen hoj idag får inte sakerna förens på måndag =( Men det blev lite mer affärer istället Nya Alufäljar och ett variatorkitt ska monteras Får hämta maskinen på Tisdag så nu blir det en lååååååång väntan och jag hatar och vänta Skriv gärna å berätta hur du upplever skillnaden med variatorkittet och vilket du köpte. Är sugen på ett jag med.
Fasen Grönis..... Nu blir jag Avis
Citat från: Pegazus_Online skrivet 20 mars 2010 kl. 17:37:09Fasen Grönis..... Nu blir jag Avis får fixa till en körning nu i falun så jag kan komma dit och sprätta lite lera med er, då kan du ju även testa min maskin så kanske vi kan få över dej till "the dark side" åsså
Citat från: Grönis skrivet 20 mars 2010 kl. 18:12:58Citat från: Pegazus_Online skrivet 20 mars 2010 kl. 17:37:09Fasen Grönis..... Nu blir jag Avis får fixa till en körning nu i falun så jag kan komma dit och sprätta lite lera med er, då kan du ju även testa min maskin så kanske vi kan få över dej till "the dark side" åsså Till den "mörka sidan" vill jag men har för mycket lån som det är nu, behöver lösa resterande lån på cf:en innan jag kan fixa en brutte. Falun är ju en bit för mig att åka men att testa ditt monster......mer än gärna
Pegazus kan fixa en körning! Hoppas jag Då e jag där i alla fall Grönis, var e du ifrån?