Citat från: wasteland skrivet 14 mars 2010 kl. 18:47:09Glömde fråga. Knorrar motor bromsen när du stänger av maskinen med nyckeln? Om den inte gör det, ÄR det den det är fel på. Om du inte vet var motor broms motorn sitter , är den plaserad uppe på variator kåpan, liten kostig pryl som det går en 2 ledad kabel till, sitter med 5 skruvar! Motorbromsen har väl inget med framhjulsdriften att göra. Jag har min bortkopplad och det enda som händer är att det blir dålig motorbroms.
Glömde fråga. Knorrar motor bromsen när du stänger av maskinen med nyckeln? Om den inte gör det, ÄR det den det är fel på. Om du inte vet var motor broms motorn sitter , är den plaserad uppe på variator kåpan, liten kostig pryl som det går en 2 ledad kabel till, sitter med 5 skruvar!
nu har jag fått reda på lite mer saker, ringde och snacka med ÅF imorse och då hadde han rivigt isär framaxeln. Problemet är ett drev som har tappat någon kugg här och där alltså det är inte helt rensat utan någon kugg här och där är borta. Han har tagit upp problemet med kawasaki och jag är inte den första med just det här problemet , dom hadde fått några st på senare tid med detta problem! Så det blir en garantisak Så det värkar vara ett drev i framaxeln som inte håller måttet vad jag fatta så gällde det här årsmodeller -10 Så det är väll någon japan som komigt till jobbet bakfull och gjort några kassa drev Men TYPISKT att jag måsta få en kass framaxel när min CF strula så förbannat Kan inte all jävleskap sluta att jävlas med mej snart
Citat från: Grönis skrivet 17 mars 2010 kl. 20:40:25nu har jag fått reda på lite mer saker, ringde och snacka med ÅF imorse och då hadde han rivigt isär framaxeln. Problemet är ett drev som har tappat någon kugg här och där alltså det är inte helt rensat utan någon kugg här och där är borta. Han har tagit upp problemet med kawasaki och jag är inte den första med just det här problemet , dom hadde fått några st på senare tid med detta problem! Så det blir en garantisak Så det värkar vara ett drev i framaxeln som inte håller måttet vad jag fatta så gällde det här årsmodeller -10 Så det är väll någon japan som komigt till jobbet bakfull och gjort några kassa drev Men TYPISKT att jag måsta få en kass framaxel när min CF strula så förbannat Kan inte all jävleskap sluta att jävlas med mej snart Haha lite ironiskt är det faktiskt, inte bara cf som krånglar
Citat från: Miko skrivet 18 mars 2010 kl. 07:17:18Citat från: Grönis skrivet 17 mars 2010 kl. 20:40:25nu har jag fått reda på lite mer saker, ringde och snacka med ÅF imorse och då hadde han rivigt isär framaxeln. Problemet är ett drev som har tappat någon kugg här och där alltså det är inte helt rensat utan någon kugg här och där är borta. Han har tagit upp problemet med kawasaki och jag är inte den första med just det här problemet , dom hadde fått några st på senare tid med detta problem! Så det blir en garantisak Så det värkar vara ett drev i framaxeln som inte håller måttet vad jag fatta så gällde det här årsmodeller -10 Så det är väll någon japan som komigt till jobbet bakfull och gjort några kassa drev Men TYPISKT att jag måsta få en kass framaxel när min CF strula så förbannat Kan inte all jävleskap sluta att jävlas med mej snart Haha lite ironiskt är det faktiskt, inte bara cf som krånglar ja fy fan va less jag e på det här nu.
Citat från: Grönis skrivet 18 mars 2010 kl. 22:13:15Citat från: Miko skrivet 18 mars 2010 kl. 07:17:18Citat från: Grönis skrivet 17 mars 2010 kl. 20:40:25nu har jag fått reda på lite mer saker, ringde och snacka med ÅF imorse och då hadde han rivigt isär framaxeln. Problemet är ett drev som har tappat någon kugg här och där alltså det är inte helt rensat utan någon kugg här och där är borta. Han har tagit upp problemet med kawasaki och jag är inte den första med just det här problemet , dom hadde fått några st på senare tid med detta problem! Så det blir en garantisak Så det värkar vara ett drev i framaxeln som inte håller måttet vad jag fatta så gällde det här årsmodeller -10 Så det är väll någon japan som komigt till jobbet bakfull och gjort några kassa drev Men TYPISKT att jag måsta få en kass framaxel när min CF strula så förbannat Kan inte all jävleskap sluta att jävlas med mej snart Haha lite ironiskt är det faktiskt, inte bara cf som krånglar ja fy fan va less jag e på det här nu.Förstår dig helt, skulle också varigt knäckt med allt de krångel du haft.Hur går det, hört nått mer från ÅF?
jo men den som väntar vetu, haru vunnit på lotto?