Rättar mig själv lite.. Det är inte CDI-boxen som skall bytas utan ECU-boxen. Den styr insprut och tändning enl. vad jag förstått. Det enda som egentligen skall göras är att maskin skall ha en ny programvara. Men min ÅF kan inte programmera om den hos sig. Jag får en ny och min skall tillbaka till CF Moto. De har redan bytt på en maskin och den blev bra! Nu ska jag in med min den 19/10 för byte, hoppas verkligen att det kommer bli bra.Jag tror det är detta som Asiengrossisten skrivit om i någon annan tråd.D3vil detta skulle nog du också behöva göra eftersom din maskin inte går rent.Återkommer igen .....
Citat från: Bugbear skrivet 5 oktober 2010 kl. 09:39:53Rättar mig själv lite.. Det är inte CDI-boxen som skall bytas utan ECU-boxen. Den styr insprut och tändning enl. vad jag förstått. Det enda som egentligen skall göras är att maskin skall ha en ny programvara. Men min ÅF kan inte programmera om den hos sig. Jag får en ny och min skall tillbaka till CF Moto. De har redan bytt på en maskin och den blev bra! Nu ska jag in med min den 19/10 för byte, hoppas verkligen att det kommer bli bra.Jag tror det är detta som Asiengrossisten skrivit om i någon annan tråd.D3vil detta skulle nog du också behöva göra eftersom din maskin inte går rent.Återkommer igen .....Nu så! Man kanske inte skall ropa hej än!Men idag har jag varit ute och kört lite med hjulingen och det var aldrig några problem att starta den. Sedan tyckte jag även att hela maskinen upplevdes som piggare. Men det kanske beror på den kallare ute temperaturen så här års. Ska kanske ut och fara lite mera senare i kväll. Får se om jag hinner. Flera rapporter kommer...
Nu så! Man kanske inte skall ropa hej än!Men idag har jag varit ute och kört lite med hjulingen och det var aldrig några problem att starta den. Sedan tyckte jag även att hela maskinen upplevdes som piggare. Men det kanske beror på den kallare ute temperaturen så här års. Ska kanske ut och fara lite mera senare i kväll. Får se om jag hinner. Flera rapporter kommer...
kan ju inte begära mer heller om man köper en atv för 50 papp,i mina ögon bra och billigt finns inte tror inte kina bils ägarna gnäller om dålig kvallite utan bara att förvänta sig istället tyvär ,jag lider med er varje dag jag ser era olika problem fast jag tycker det brode bottnas nångång och att det sprids hur dålig dom är och inte hur billig dom är ,vet inte hur många som ringde till mig och skulle pruta på min target och sa att det fanns nya för 50 papp,,,,ja köp dom sa jag och tydligen så görs det fortfarande.................