Nå, hur går det nu då? Har du kollat nå med på hjulingen, tex oljestickan?Du måste fylla i här då du får veta nåt!//
Citat från: SugBritt skrivet 18 februari 2010 kl. 23:09:25Nå, hur går det nu då? Har du kollat nå med på hjulingen, tex oljestickan?Du måste fylla i här då du får veta nåt!// Lungn lungn nu SugBritt Om du läser lite längre tillbaka i tråden så har jag kollat oljestickan mm, och så har jag skrivit att jag ska lämna in maskinen idag fredag och får ingen mer info förens tidigast nästa vecka. Men jag lovar att jag kommer hålla er uppdaterade
Ja oljestickan har jag ju sett att du skrev att det var fullt ända upp, det Jag menade var om du hade luktat dig till om det var bensin som motorn var fylld med?
Det kan ju vara så att det flödat in bensin i motorn, och när du startade den så fck du vätskekompression och sprinten gick för att rädda vevaxeln...Men jag har egentligen ingen aning, bara en spekulation alltså.
du miko hur går det för dej och hojen? är all hopp borta seriöst har du fått veta vad som hänt och går det på garantin? Dagarna ramlar på ganska bra nu ochså och vara utan hoj en längre stund e ju inte spec roligt.
Det kan inte vara så att maskinen lutade när du kolla oljan i skogen?
Citat från: Ironman skrivet 5 mars 2010 kl. 12:45:01Det kan inte vara så att maskinen lutade när du kolla oljan i skogen?Nä, tyvärr inte eller ja kanske möjligen lite lite bakåt. Men dagen efter kollade jag också och då stod den i garaget, då hade det sjunkit undan lite men det var alldeles för mycket (gick en ba bit ovanför det räfflade på stuckan)Men sen när jag körde iväg den till åf var nivån helt ok. Har hämtat maskinen nu, men den går inte som den gjorde innan haveriet. Återkommer med mer info senare ikväll eller imorgon lördag