Hepp!Denna packbox tål från -30 til +200 grader Celsius. Den originala gjør inte det, i alla fall inte -30....Den heter Viton evt. NBR ASL 54x70x10mm. Vitonär den tåligaste, och NBR är lite mjukare, men tål inte mer enn 100 grader Celsius (egentligen mer enn tilräkligt).Jag skickat ett ex til Benny på Trech, så jag antar han kanske kommer å ta inn dom. (?)Annars är det www.Otto-Olsen.no som har tagit fram denna packbox, och fått den inn i sitt sortiment.Jag vet inte om man som privatperson får handla där...Jag var tvungen att ta det gjennom min firma.Mvh
Tackar ödmjukast för det svaret.Vi e åf så vi lär nog få handla oxå.
Stort tack för packboxen Håll oss uppdaterade på hur det funkar med den under en tid, så den inte har nått annat problem i längden MVH / Benny
Detta funkar jättebra! Ingen olja der den inte ska vara. Jag tycker det är mindre ljud från clutchen ochså.... Kan det stämma?Hur lång tid brukar ni, som kan det här, på at gjöra detta jobb?Min ÅF har anmodat mej at komma med det antal timmar jag jobbat, men det har jag ingen aning på, då det blev så mycket fram och tilbaks...MvhRoy I.