Citat från: polaris xp skrivet 12 januari 2010 kl. 08:15:57Citat från: AtvNerd skrivet 11 januari 2010 kl. 23:30:45det var värst vilken kontroverisell tråd jag länkade till...var tvungen att kolla om jag länkat till fel...Det är ändå en ny 850xp och dess ägare som skriver om felen... det är alltså inget jag eller nån annan Can-am ägare som postat... Hittar inget speciellt nedslående i länken till testet av nya XTP´n av Marklund...Polaris XP det vore kul om du länkade till dessa tonvis med trådar, det kanske kan hjälpa nån här på forumet.Uppfattar inte det som skrivs på Mudhogs som barnsligheter... som jag skrev innan så tycker jag inte det är värt mödan och sitta och leta hela kvällarna efter negativa saker.men om du ändå inte kan hitta dit själv så kan jag ju tipsa dig om va du kan hitta det, och om du går in under märkes specifikt och klickar på Can-allt/bombardier så kommer du hitta det.och barnsligheterna som jag skrev om handlade absolut inte om några länkar då jag personligen tycker det är en bra länk,utan mer om lekskolenivåerna på en dels inlägg.men fortsätt gärna på den linjen som ni är. då både jag och mina arbets kamrater på bruket tycker att ni är rätt så roliga. och sen får man ju heller inte glömma att ni än en gång lyckats sabba en från början bra tråd. en stor eloge till vissa av er Jobbar du på bruket? hade jag aldrig gissat, jag var helt säker på att du stod som montör på Polaris Xp linjen så personligt som du tar allt negativt som skrivs om maskinen...Den enda som skrivit nåt personligt och barnsligt (tills nu) är ju du och ditt otroligt töntiga inlägg där du kallar Frolland för Fjolland...Du behöver inte svara på det här inlägget, tror att allmänheten av medlemmar på forumet är ganska trötta på dig...
Citat från: AtvNerd skrivet 11 januari 2010 kl. 23:30:45det var värst vilken kontroverisell tråd jag länkade till...var tvungen att kolla om jag länkat till fel...Det är ändå en ny 850xp och dess ägare som skriver om felen... det är alltså inget jag eller nån annan Can-am ägare som postat... Hittar inget speciellt nedslående i länken till testet av nya XTP´n av Marklund...Polaris XP det vore kul om du länkade till dessa tonvis med trådar, det kanske kan hjälpa nån här på forumet.Uppfattar inte det som skrivs på Mudhogs som barnsligheter... som jag skrev innan så tycker jag inte det är värt mödan och sitta och leta hela kvällarna efter negativa saker.men om du ändå inte kan hitta dit själv så kan jag ju tipsa dig om va du kan hitta det, och om du går in under märkes specifikt och klickar på Can-allt/bombardier så kommer du hitta det.och barnsligheterna som jag skrev om handlade absolut inte om några länkar då jag personligen tycker det är en bra länk,utan mer om lekskolenivåerna på en dels inlägg.men fortsätt gärna på den linjen som ni är. då både jag och mina arbets kamrater på bruket tycker att ni är rätt så roliga. och sen får man ju heller inte glömma att ni än en gång lyckats sabba en från början bra tråd. en stor eloge till vissa av er
det var värst vilken kontroverisell tråd jag länkade till...var tvungen att kolla om jag länkat till fel...Det är ändå en ny 850xp och dess ägare som skriver om felen... det är alltså inget jag eller nån annan Can-am ägare som postat... Hittar inget speciellt nedslående i länken till testet av nya XTP´n av Marklund...Polaris XP det vore kul om du länkade till dessa tonvis med trådar, det kanske kan hjälpa nån här på forumet.Uppfattar inte det som skrivs på Mudhogs som barnsligheter...
ha ha Atvnerd verkar mer som du tar åt dig håller med att det här är jätte intressant. ohh tänk om man ändå hade jobbat på polaris : : : misstänker å andra sidan att du driver/jobbar på skyddad verkstad.men kan ha fel hur som helst så tror jag att ditt tugg skadar denna tråd rätt så mycket ,oj skrev jag fel förlåt såg inte att stavat fel på frolland. men då du inte verkar förstå när du ska ge upp så väntar vi med glädje på ditt nästa inlägg.men om du vill utveckla detta samtal lite mer, så ska jag upp på nästa stopp på bruket i karlstad har för mig att du bor där eller.då skulle vi kunna träffas där.visste inte heller att du blivit ägare av forumet. men men där ser man, ps du behöver inte heller svara på detta.
ha ha Atvnerd verkar mer som du tar åt dig håller med att det här är jätte intressant. ohh tänk om man ändå hade jobbat på polaris : : : misstänker å andra sidan att du driver/jobbar på skyddad verkstad.men kan ha fel hur som helst så tror jag att ditt tugg skadar denna tråd rätt så mycket ,oj skrev jag fel förlåt såg inte att stavat fel på frolland. men då du inte verkar förstå när du ska ge upp så väntar vi med glädje på ditt nästa inlägg.förstår inte heller riktigt vad du hänger upp dig på då jag inte klankat ner på can-am utan mer ställt frågor utav ren nyfikenhet.sen kan det väl ha blivit en och annan gliring men tycker inte att jag är ensam om det.har flera kompisar som kör can-am och dom verkar inte va lika lätt stötta.men om du vill utveckla detta samtal lite mer, så ska jag upp på nästa stopp på bruket i karlstad har för mig att du bor där eller.då skulle vi kunna träffas där.visste inte heller att du blivit ägare av forumet. men men där ser man, ps du behöver inte heller svara på detta.
Citat från: polaris xp skrivet 12 januari 2010 kl. 20:51:29ha ha Atvnerd verkar mer som du tar åt dig håller med att det här är jätte intressant. ohh tänk om man ändå hade jobbat på polaris : : : misstänker å andra sidan att du driver/jobbar på skyddad verkstad.men kan ha fel hur som helst så tror jag att ditt tugg skadar denna tråd rätt så mycket ,oj skrev jag fel förlåt såg inte att stavat fel på frolland. men då du inte verkar förstå när du ska ge upp så väntar vi med glädje på ditt nästa inlägg.förstår inte heller riktigt vad du hänger upp dig på då jag inte klankat ner på can-am utan mer ställt frågor utav ren nyfikenhet.sen kan det väl ha blivit en och annan gliring men tycker inte att jag är ensam om det.har flera kompisar som kör can-am och dom verkar inte va lika lätt stötta.men om du vill utveckla detta samtal lite mer, så ska jag upp på nästa stopp på bruket i karlstad har för mig att du bor där eller.då skulle vi kunna träffas där.visste inte heller att du blivit ägare av forumet. men men där ser man, ps du behöver inte heller svara på detta.Ja min verkstad är skyddad, så du kan sluta PM mig med jobbansökningar.... Bruket ligger i skoghall...Kan man inte ens stava till Frolland så kanske du skulle hålla dig ifrån bruket vid nästa stop...det är nog stressigt som det är... haha skämtare där