Provkör båda i den miljö du skall använda den , köp sen den som du tycker känns bäst !Med å.förs. som säljer båda spelar resten inte så stor roll , Trivas måste man med maskinen annars tröttnar man snart !
Citat från: BEERHUNTER skrivet 11 januari 2010 kl. 10:46:04Provkör båda i den miljö du skall använda den , köp sen den som du tycker känns bäst !Med å.förs. som säljer båda spelar resten inte så stor roll , Trivas måste man med maskinen annars tröttnar man snart !jag tror inte det finns någon 4wd maskin jag skulle tröttna på men det kan däremot vara kul och jätte kul
vet inte hur omtyckt det här är men det skadar inte att läsa tråden....http://www.mudhogsforum.com/polaris-f24/vilka-fel-har-ni-haft-pa-era-polaris-850-xp-t394.htm
Citat från: frolland skrivet 9 januari 2010 kl. 21:24:33Citat från: snickaren skrivet 8 januari 2010 kl. 09:18:53Köp en polaris blir det problem med den så är service och garantier bättre än Cam-an. (((((( Har Polaris också 5 års garanti? man kan pruta med det på can am eller köpa 3 extra år för ca 2600:- man behöver inte 5 års garanti på en polaris, dom är outslitliga sorry jag kunde inte låta bli
Citat från: snickaren skrivet 8 januari 2010 kl. 09:18:53Köp en polaris blir det problem med den så är service och garantier bättre än Cam-an. (((((( Har Polaris också 5 års garanti? man kan pruta med det på can am eller köpa 3 extra år för ca 2600:-
Köp en polaris blir det problem med den så är service och garantier bättre än Cam-an. ((((((
det var värst vilken kontroverisell tråd jag länkade till...var tvungen att kolla om jag länkat till fel...Det är ändå en ny 850xp och dess ägare som skriver om felen... det är alltså inget jag eller nån annan Can-am ägare som postat... Hittar inget speciellt nedslående i länken till testet av nya XTP´n av Marklund...Polaris XP det vore kul om du länkade till dessa tonvis med trådar, det kanske kan hjälpa nån här på forumet.Uppfattar inte det som skrivs på Mudhogs som barnsligheter...
Citat från: AtvNerd skrivet 11 januari 2010 kl. 23:30:45det var värst vilken kontroverisell tråd jag länkade till...var tvungen att kolla om jag länkat till fel...Det är ändå en ny 850xp och dess ägare som skriver om felen... det är alltså inget jag eller nån annan Can-am ägare som postat... Hittar inget speciellt nedslående i länken till testet av nya XTP´n av Marklund...Polaris XP det vore kul om du länkade till dessa tonvis med trådar, det kanske kan hjälpa nån här på forumet.Uppfattar inte det som skrivs på Mudhogs som barnsligheter... som jag skrev innan så tycker jag inte det är värt mödan och sitta och leta hela kvällarna efter negativa saker.men om du ändå inte kan hitta dit själv så kan jag ju tipsa dig om va du kan hitta det, och om du går in under märkes specifikt och klickar på Can-allt/bombardier så kommer du hitta det.och barnsligheterna som jag skrev om handlade absolut inte om några länkar då jag personligen tycker det är en bra länk,utan mer om lekskolenivåerna på en dels inlägg.men fortsätt gärna på den linjen som ni är. då både jag och mina arbets kamrater på bruket tycker att ni är rätt så roliga. och sen får man ju heller inte glömma att ni än en gång lyckats sabba en från början bra tråd. en stor eloge till vissa av er