Har sett denna film på nätet: Garanterat gjord av polaris, men ändå, effekten ut på hjulen verkar vara likvärdig? eller?
Många aspekter att ta hänsyn till....Till saken hör att jag är nybörjare så jag blir nog nöjd med vilken som, de som är viktigast är hållbarheten!Vill inte besöka verksta under hela garantitiden.... och därefter skriva själv i ett, gillar att skruva men tiden ska finnas med!Tror jag börjar komma till konsensus, bara en fråga till.Ska man satsa på en ny -10:a eller en ny -09 om de går att få tag på, kan ju skilja en del i pris. Vad är skillnaden på 09 kontra 10 gällande både canam och polaris?!?
Citat från: snatch skrivet 6 januari 2010 kl. 16:09:12Många aspekter att ta hänsyn till....Till saken hör att jag är nybörjare så jag blir nog nöjd med vilken som, de som är viktigast är hållbarheten!Vill inte besöka verksta under hela garantitiden.... och därefter skriva själv i ett, gillar att skruva men tiden ska finnas med!Tror jag börjar komma till konsensus, bara en fråga till.Ska man satsa på en ny -10:a eller en ny -09 om de går att få tag på, kan ju skilja en del i pris. Vad är skillnaden på 09 kontra 10 gällande både canam och polaris?!? det enda jag vet som ändrats på 850-09 till-10 är krängningshämmaren som är vänd om,och andra fälgar. can-am har nått program fel i servon men det är ett känt fel som går på garanti. dom flesta fel som folk har haft på sina maskiner går att hitta här på forumet under respektive märke.