Du har ju original lågfart så det ska du väl inte behöva byta till ett mindre. Min Outlaw tål absolut inte större huvudmunstycke än 162,5 MEN det här med storlekar är lite vanskligt. Skiljer mellan olika tillverkare så det går som inte att köpa ett här och ett där. Mitt original lågfart var 37,5 men "röret" på det var mycket grövre än dom nyare större. Kanske har rörets diameter ingen betydelse... vad vet jag.
Kul att det är fler som hittat dem gyllene kusarna i motorn. Ja du bör verkligen gå upp på lågfarten om du kör org. (45)Fast enligt proffsen så har du inte ett bra filter för dammiga förhållanden. Pga dess tunna filteregenskaper.Oljat skumm är säkrast.Men du skulle väl mest köra gata.
Nu är jag uppe i samma bestyckning som i den förra motorn och den här går då minst lika bra.lågfart 70 (borrad)bränsleskruven ca 0,5 varv utNålen på mittenhögfarten 200 (borrad)
Citat från: Onlyhenke skrivet 30 juli 2010 kl. 23:44:31Nu är jag uppe i samma bestyckning som i den förra motorn och den här går då minst lika bra.lågfart 70 (borrad)bränsleskruven ca 0,5 varv utNålen på mittenhögfarten 200 (borrad)Tjena! Du skriver att du har borrat munstyckena, hittar man inte så stora så man måste borra upp dom?Hittade i storlekar upp till 180 hos Lelles i Uppsala (Mikunis stora runda Main Jets) ede samma som till Dinlis?http://www.ktmshop.se/index.php?parts=y&hideleft=y&id=772&c=C03584311_088210Bild 23 i länken...