Citat från: simonarvestrand skrivet 28 augusti 2009 kl. 09:51:41Kanske skit i förgasaren. vad händer när du ger fullgas?en annan lite dum fråga men ändå viktig du vrider inte choken åt fel håll så du egentligen har full choke när du tror du inte har någon?Det är inte fel hål, brukar aldrig använda choken bara vinter, tills den blir varm. När jag ger fullgas så går där typ 2-3 sek (om man håller inne fullgas) sen dör den.Vad är luftskruven? var finns den? ska jag justera den?ttgs: jag kommer inte 100 meter, när jag sätter den i 1 och gör fullgas kommer jag ingenstans.. Men alltså den funkade alt helt normalt exakt innan och medan jag gjorde burnout i gruset, efter körde jag en bit sen stängde jag av också och DÅ när jag startade den hände detta .
Kanske skit i förgasaren. vad händer när du ger fullgas?en annan lite dum fråga men ändå viktig du vrider inte choken åt fel håll så du egentligen har full choke när du tror du inte har någon?
Ska jag testa skruva på den?När jag gasar lite/halvt typ så kör den, men så snart jag tar den in lite mer då gör den så.. hackar eller va man ska säga och frtsättar man hålla in dör den
om den börjar gå dåligt när den blir varm kan det va tändstift alternativt tändspole.
Kollar/rensar luftfiltret imorgon, ska kolla bränsleledningarna, men vågar inte skruva av förgasaren, vill inte göra något fel och förstöra någonting ännu mer.och jävlar, jag körde med full choke 2,5 mil och då var tanken slut och fyllde på innan jag körde. Dricker som fan nu