Citat från: LAHA skrivet 26 mars 2010 kl. 23:35:39Varför uppdateringar?, Är dom inte färdigbyggda när dom lämnar fabriken?Haha, precis Min CF som Inte har Nåt med den här tråden att göra har ju samma/lika kvallite som Dinlin har, typ! Visst är det mer småtjafs som hänt på mina 850mil som den rullat. Tex så har Jag fått kika o smörja lite xtra mkt dom gånger man kört med alla Can Am åkare, dessa hjulingar verkar som att dom bara går o går. Min CF har fått byta fläkten pga att den inte tålde vatten....sånt händer inte på en Yamaha. Dinli har en max gräns på ca 20cm vatten, sånt har inte en Polaris. Hjullagren kommer få bytas Före både Yamaha o Polaris! Varför det?Kvallite kostar pengar, så är det! Det man köper sig fri(are) från när man handlar en Honda är just alla småfel som händer. Sen kan man Inte säga att Dinli o CF´s nypris är Billigt...70k ÄR mkt pengar, alldeles FÖR mkt för att man ska behöva småfixa o planera inför nästkommande tur. Nej, jag var Skitnöjd med min CF för den har fungerat Klockrent ändå!Nästa köp lutar åt en GOES UTX, bara för att 85k oxå är mer än tillräckligt för en bra hjuling. Det finns ju Tok-Kina-hjulingar oxå, tex en UTV för 39k.....då lär man verkligen få mecka innan avfärd, det slipper man ju med en UTV ala GOES o CF för 85k..sen finns ju RZR för 170k....vilken är bäst?
Varför uppdateringar?, Är dom inte färdigbyggda när dom lämnar fabriken?
En liten fråga, får ni era 700or att varva ut helt om ni pressar på asfalt? Alltså till 6400 v/min eller vad stoppen nu ligger på.
Ja min ligger på 5900-6000 med 28" däck. Det blev ju dock mycket bättre med den nya variatorn, nu orkar den upp på bakhjulen utan att man behöver stå på knä å knycka
Citat från: Rackelsmurf skrivet 11 april 2010 kl. 20:44:24Ja min ligger på 5900-6000 med 28" däck. Det blev ju dock mycket bättre med den nya variatorn, nu orkar den upp på bakhjulen utan att man behöver stå på knä å knycka Är de 2010:ans variator du menar.. Kanske skulle införskaffa en sådan. Vet att det har stått pris nånstans men det kanske kan upprepas.. Är det någe mer du gjort på din..
Det var sekundär variatorn jag böt till -10 ansSen schimsade jag om primärvariatorn