Jag har varit ute hela dagen nu och kört det vart en riktig skillnad för mig.nu till och med övervarvar den så jag ska försöka vikta på den lite till.Nu behöver jag bara sätta mig längst bak och den går upp på bakhjulen Men den största skillnaden vart nog när jag schimsa ut primärvariatorn nu startar den på ettan inte tvåanjag har varit och klättrat i berg nu och i skogen +lite sandtag i skogen på lågen går det att köra mkt saktare nu än tidigare så de som ska dra timmer så är nog detta tummen upp
Citat från: Umbert skrivet 25 oktober 2009 kl. 14:51:33Citat från: ironman skrivet 25 oktober 2009 kl. 13:29:14Jag har varit ute hela dagen nu och kört det vart en riktig skillnad för mig.nu till och med övervarvar den så jag ska försöka vikta på den lite till.Nu behöver jag bara sätta mig längst bak och den går upp på bakhjulen Men den största skillnaden vart nog när jag schimsa ut primärvariatorn nu startar den på ettan inte tvåanjag har varit och klättrat i berg nu och i skogen +lite sandtag i skogen på lågen går det att köra mkt saktare nu än tidigare så de som ska dra timmer så är nog detta tummen upp Det du skriver att du har schimsat primären är det för å få isär variator skivorna?
Citat från: ironman skrivet 25 oktober 2009 kl. 13:29:14Jag har varit ute hela dagen nu och kört det vart en riktig skillnad för mig.nu till och med övervarvar den så jag ska försöka vikta på den lite till.Nu behöver jag bara sätta mig längst bak och den går upp på bakhjulen Men den största skillnaden vart nog när jag schimsa ut primärvariatorn nu startar den på ettan inte tvåanjag har varit och klättrat i berg nu och i skogen +lite sandtag i skogen på lågen går det att köra mkt saktare nu än tidigare så de som ska dra timmer så är nog detta tummen upp Det du skriver att du har schimsat primären är det för å få isär variator skivorna?