Det är även på g ett variator kit men det ska testas först innan det kommer ut.
Du vet väl omm att du HADDE stora sulor
Nu är den testad med timmervagn och jag måste säga att jag är riktigt imponerad, drog bättre än kodiaken med kedjor. Samma väg och samma typ av last som jag körde med Kodiaken(några år sen)och Centhorn klara det bättre utan kedjor med orginaldäcken. Tror jag tar bort annonsen från blocket snart. Den fungerar ju helt utmärkt till allt jag testar den med. Tror inte att Japanarna är så mycket bättre. Var inne på att byta till en maskin som var repad och klar, kändes dumt att köra sönder en ny och fin Centhor i skogen...Det blir ju alltid skador om man börjar dra ved. Men nu har den spruckit på två ställen. Tycker den går så jävla bra så nu kör jag på, får väl köpa nån plastbit om det går sönder för mycket och börjar se för jävligt ut. Kommer bilder från skogen inom kort. bla bla bla...förlåt att jag nästan svek er Centhor vänner men nu ska det åkas igen.
nu börjar pärlan ha gått några timmar, har dock stött på lite smågrejer..Tanklocket, det läcker när man åker i lutningar m.m nån som har en bra lösning?Knappen mellan 2wd/4wd, kommer åt den rackarn med tummen när 4wd är i, den funderar jag på att helt enkelt kapa av utgjutingen, bättre förslag?Nån som ställt om framvagn? rekomendationer på hjulvinklar?sen ett tips, kolla över slangklämmorna, särskilt nere vid vänster fot, där har min läckt lite..