Jahapp, maskin är bokad och hämtas i eftermiddag.. en svart med Bighorn däck, helgen är räddad!
Undra hur mycket jag mÃ¥ste bygga om för att det här ska funka, är orolig att det kommer att ta i plasten och inte bara i stagen vid fotstegen...(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Citat från: Rackelsmurf skrivet 16 maj 2009 kl. 17:08:40Undra hur mycket jag måste bygga om för att det här ska funka, är orolig att det kommer att ta i plasten och inte bara i stagen vid fotstegen...häftigt vilken size är de på de sulorna och pris?
Undra hur mycket jag måste bygga om för att det här ska funka, är orolig att det kommer att ta i plasten och inte bara i stagen vid fotstegen...
Citat från: 700_Centhor skrivet 16 maj 2009 kl. 18:51:59Citat från: Rackelsmurf skrivet 16 maj 2009 kl. 17:08:40Undra hur mycket jag måste bygga om för att det här ska funka, är orolig att det kommer att ta i plasten och inte bara i stagen vid fotstegen...häftigt vilken size är de på de sulorna och pris?Det är Duro Buffalo bakdäcken är 28x12x12 och fram 28x10x12 kostar runt 1400:-/st
Vad är topphastigheten på en Dinli 700 ostrypt så klart ?