Det har blivit ett annat ljud i spisen inte samma gulli gull längre, det du kan göra är att fundera vilket sätt sparar du mest pengar på.Lägga 1500 kr i bensin + kärra eller ta dom pengarna och lägga dom på delar istället. Han har ju bara sagt att han ska titta på maskin inget är sagt om nån lagning än, vilket kan betyda att när du väl får maskin till honom så kanske inte han vill laga en då och då har du slängt bort ännu mer pengar.Bara en tanke.
borde inte motorbiten ta tag i detta? för den e väl köpt där elle är ja helt ute och cyklar kärra fixar ja åt dig joe så d e ju lugnt
Riktigt bra skrivet Joe!! Om han inte inser att han borde göra nått efter det här så ska du anmäla honom till ARN (som sagt)...ska kolla upp nu om nån annan kan hjälpa dig med detta problem!Detta e ju en skandal av Tommys Motor tycker jag! han skyller bara ifrån sig
När jag träffade dig vid köpet av maskinen så nämnde du Motorbitens garanti och verkade tvivlande på att de verkligen stod för den långa garanti-tiden som de lovar, om jag tolkade dig rätt. Men nu vill du att jag ska kolla med dem om deras garanti gäller, som du själv tvivlar på menar du? Då skulle du kunna börja med att kolla med Motorbiten åt mig, eftersom du nämner att de kanske ställer upp.3-årsgaranti gäller -09:orna.det är nytt för i år