Kan förresten tillägga att jag fick offert på en CanAm 400 -08, registrerad för väg men helt utan extra saker (XT) för 75000:- så valet stod mellan den och Dinlin, efter att ha klämt och känt samt kört Dinlin så föll valet på den, visst det är till viss del kanske en chansning men jag känner mig ändå trygg i valet av maskin. Ska verkligen försöka göra en körbok när den kommer så alla kan se vad som händer och att man på så sätt kan få fram både starka och svaga sidor
Wow jag hade tagit Can Am 400 istället för Dinli 8 dgr i veckan!!!!!! En väl beprövad maskin med gott 2:a handsvärde och en superstark organisation bakom! Vad händer ex.vis om generalagenten på Dinli försvinner? Inte en utopi i dagens ekonomi.Men det är jag det...... Strongt att "våga" köpa Dinli och kanske tur att vissa gör det annars kommer det ju aldrig några nya maskiner......
Jag måste korrigera några saker!Gladiatorn jag utnämde som ett Ras kanske inte riktigt var såå illa som jag först fått förklarat för mig.Denna hjuling har haft en hel del konstiga saker för sig, många tydligen ganska oförklarliga!Tex hjulagren, dessa glappade men vid koll så fanns inga fel. Efter att hjulen blev återmonterade så var det inga fel?!Flertalet saker som verkat vara brister har efter koll tydligen självlagat sig, inget som behövts bytas eller lagats!?Däremot så är elboxarna bytta, även motor ska vara bytt. Efter allt är fixat så funkar denna hjuling tydligen perfekt o det är ju bra Rätt ska vara rätt, jag är inte sämre människa än att jag erkänner mina missförstånd o jag vill inte orsaka osäkerhet för dom som vill handla. Atvsweden har i detta fall agerat problemfritt vad Jag vet då denna maskin rullar på vägen igen, precis som en huvudimportör bör göra mot sina ÅF o Kunder!//Janne
Dealy lämnar ingen garanti pga felhantering påstår dom. har använt vinschen till en snöröjning