hämtade kittet idag, monterade det på 30min, ut och provkörde. jävlar vilken skillnad det blev, går hur bra som helst . tyckte växelspaken blev superlätt att lägga i läge,alla lägen, hur kan det komma sig? tack för klubborna Benny och snabb leverans, blir nog en beställning utav syntetlina till vinchen nästa vecka, nöjda kunder återkommer
Citat från: atvrules skrivet 30 mars 2009 kl. 17:33:26hämtade kittet idag, monterade det på 30min, ut och provkörde. jävlar vilken skillnad det blev, går hur bra som helst . tyckte växelspaken blev superlätt att lägga i läge,alla lägen, hur kan det komma sig? tack för klubborna Benny och snabb leverans, blir nog en beställning utav syntetlina till vinchen nästa vecka, nöjda kunder återkommer Smorde du om "envägslagret" på primären? Den där rullen som remmen liggermot, i botten på variatorn. Det kan påverka växlingen.Själva variatorkitet ska inte påverka växlingen i alla fall.
så här såg min rem ut när jag tog bort kåpan...det är nog dax att byta nu. 160 tim 350 mil