Ju tror det blir så efter att ha läst och krånglat så kommer jag inte bli nöjd med en 450 tyvärr så lika bra att köpa en ordentlig som jag vet att jag inte tröttnar på blir nog mest grusvägar och asfalt för min del tror jag körde så mest med bb som jag hade för några år sedan.BB gjorde 92 km/h och det var för sakta för mig plus att den inte höll för min körstil. Det gjorde dock en polares outlander 800 gick som f... men kostar för mycketAtt köra i skogen i diken och tung terräng är inte min grej sen är det en prisfråga också tycker en raptor 700 är så pass billig nu jämfört för några år sedan så jag tycker det är mycket för pengarna Vill inte lägga för mycket pengar på en fyrhjuling då jag ska köpa bil också till sommarn
Dinlin drabbas lätt av brända ventiler och dom använder fuji 450 motorn som grund. Det är samma motor som polaris har haft i predatorn men jag vet inte om det är samma motor som är i outlawen, de är väl en 525:a? Tror ändå inte man ska blanda ihop dom motorerna då polaris nog har högre kvalité på grejerna i motorn och mindre tolleranser.Var och varannan dinli har fått brända ventiler nångång (iallafall av dom äldre årsmodellerna) men jag kan inte påminna mig att nån med polaris predator råkat ut för det.