...strypt och konstant 4 hjulsdrift lätt ordnat,...
Citat från: "400xt"...strypt och konstant 4 hjulsdrift lätt ordnat,...Vad menade du med den texten? Är det lätt att plocka av strypningen?
Har den konstant fyrhjulsdrift som är lätt att få omkopplingsbar?
JA, i norge er lätt.
JA, bara kobla till lednigane på brytaren, så OK
Citat från: "ATV/Scooter" JA, i norge er lätt.Hur är den strypt då? Enligt DeNada så var det massor med modifiering som måste göras. Iof så pratade vi mest om 800an då, kanske är stora skillnader på dem?!Citat från: "ATV/Scooter" JA, bara kobla till lednigane på brytaren, så OKHaha, är det allt som behöver göras?! Borde ju vara samma sak på svenska maskinerna då ju. Någon som vet?
Hajar inte riktigt :oops: har dom "låst" fyrhjulsdriften på nått sett?lr har dom sett till att den alltid bara är tvåhjulsdriven? å isåfall VARFÖR?
Nu har jag ingen aning !!!!!!!!! Om hur detta fungerar, men jag kan tänka mej att det bara är en vip-brytare någonstans som givetvis är dold undfer plasten nånstans, som behövs vippas-tillbaka.
de låser maskinen i 4-hjulsdrift fordi at da tar fotbremsen på alle 4 hjulene samtidig når man tråkker inn den. Dette er et krav fra myndighetene for å få regget maskinen for bruk på offentlig vei.slik er det i alle fall her i norge.
Är det lätt att plocka av strypningen?Så skön maskin men DeNada sa att strypningen skulle kosta runt 15.000 att få bort därför sa de upp sammarbetet med Bombardier. Blir ju högvilt den maskinen igen om man kan ostrypa den