okey låter bra de.. men tänkt på att om du ska ligga å köra på e4an så är de väl å dreva den lite kanske.. för mingår inge fort.. med gatdäck så slår han i varvstoppen i typ 116km/h på mätaren som kanske är 90(??) i verkligheten.. Vi kör även på crossbanan i vinter.. kul med dubbdäck.. Ska du köpa ny eller beggad?
håller med Minhoj typen... Raptorn klarar ju att åka på bana osv, den är ju lite klumpigare men fruktansvärt mycket trevligare UTANFÖR banan än vilken 450 som helst. Och dämpare och sådär slår ju i bott lite lättare på raptorn men kör du rätt på en crossbana så ska du inte slå så hårt ändå Jag har vart gris sugen på en YFZ 450 men tänker aldrig köpa någon förrän jag har en riktigt bra crossbana att vistas på, så tänk lite på hur mycket bana du vill köra
dom 2 gånger jag kört bana och det har varit KFX er med på banan och kört så har det slutat med att någon av kfx erna har blivit släpade av banan av någon annan quad behöver ju inte betyda något, men det är allfall tillräkligt för att jag aldrig skulle köpa KFX utan kolla på någon annan 450 istället! sen så är den ju inte lika race ready som flera andra 450 är så det är väl annu en anledning till att jag inte skulle köpa kfx! sen är den dyr...allround=raptor700, ltr450, ltz450, kfx450, trx450 ,yfz450 ,raptor 350crossBana= KTM SX, ds450mx, yfz450r, ltr450, trx450, yfz450r, och sista alternativet kfx450enduro quads: KTM XC, ds450xc, trx450, yfz450, kfx450 1 den ordningen rankar jag quadarna i mitt huvud allfall!
O vart tog Dinli vägen i allround då
allround=raptor700, ltr450, ltz450, kfx450, trx450 ,yfz450 ,raptor 350
CiteraO vart tog Dinli vägen i allround dåvad är de för något?orkade inte ta med dinli, hysoung, loncin, kazuma, ps moto, bashan och alla anndra 20000 andra kineser, helvkineser, dåliga thaiwanare m.m utan nöjde mig med dom stora märkena, kanske finns fler dinlis än KTM men du fattar vad jag menar
Citat från: TAZ skrivet 31 januari 2009 kl. 21:07:13CiteraO vart tog Dinli vägen i allround dåvad är de för något?orkade inte ta med dinli, hysoung, loncin, kazuma, ps moto, bashan och alla anndra 20000 andra kineser, helvkineser, dåliga thaiwanare m.m utan nöjde mig med dom stora märkena, kanske finns fler dinlis än KTM men du fattar vad jag menar Det är ju snudd på oförskämt att jämföra Dinli med en ps moto eller bashan(jag har haft en själv SVÄLJ) eller kanske du kan skylla på okunskap ursäkta OT
Citat från: 450 ss skrivet 31 januari 2009 kl. 21:15:12Citat från: TAZ skrivet 31 januari 2009 kl. 21:07:13CiteraO vart tog Dinli vägen i allround dåvad är de för något?orkade inte ta med dinli, hysoung, loncin, kazuma, ps moto, bashan och alla anndra 20000 andra kineser, helvkineser, dåliga thaiwanare m.m utan nöjde mig med dom stora märkena, kanske finns fler dinlis än KTM men du fattar vad jag menar Det är ju snudd på oförskämt att jämföra Dinli med en ps moto eller bashan(jag har haft en själv SVÄLJ) eller kanske du kan skylla på okunskap ursäkta OTDet är ju även snudd på oförskämt att jämföra Dinli med t.ex Raptor, KFX 450, YFZ 450 etc.... eller hur ?