Min pappa kan karate! :?
Citat från: "Arke"Min pappa kan karate! :?Har han nyss börjat?
snart kommer alla can am ägare att bli lyckliga, det rycktas om ett nytt insugningsrör,inte det som går ut på sidan.samt en trimbox, ca 10 -15 hästar på bakhjulen...........................................................då blir vi värst som vanligt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Citat från: "pålamalm"snart kommer alla can am ägare att bli lyckliga, det rycktas om ett nytt insugningsrör,inte det som går ut på sidan.samt en trimbox, ca 10 -15 hästar på bakhjulen...........................................................då blir vi värst som vanligt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Och kör man med fyrhjulsdriften i, så blir det 30 hk 8O 8O 8O he he.Jag skulle gissa på ca 1-5 hk extra .....
Citat från: "Kjell"Citat från: "pålamalm"snart kommer alla can am ägare att bli lyckliga, det rycktas om ett nytt insugningsrör,inte det som går ut på sidan.samt en trimbox, ca 10 -15 hästar på bakhjulen...........................................................då blir vi värst som vanligt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Och kör man med fyrhjulsdriften i, så blir det 30 hk 8O 8O 8O he he.Jag skulle gissa på ca 1-5 hk extra ..... vänta bara tills du väger 330kg,,,,,,,,,dådu då axar inte du så fort du heller.
Mitt föregående inlägg var menat som en pik till er. Jag tycker tråden liknar en diskussion 6 åringar emellan. Men men, ni verkar vara lättstötta så jag ber så mycket om ursäkt.Varsågoda och fortsätt med er givande diskussion!
Citat från: "pålamalm"snart kommer alla can am ägare att bli lyckliga, det rycktas om ett nytt insugningsrör,inte det som går ut på sidan.samt en trimbox, ca 10 -15 hästar på bakhjulen...........................................................då blir vi värst som vanligt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:..och denna kommer att säljas exklusivt av ett icke namngivet "Can Am Center ? eller av tillverkaren?//L
Citat från: "Lillhajen"Citat från: "pålamalm"snart kommer alla can am ägare att bli lyckliga, det rycktas om ett nytt insugningsrör,inte det som går ut på sidan.samt en trimbox, ca 10 -15 hästar på bakhjulen...........................................................då blir vi värst som vanligt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:..och denna kommer att säljas exklusivt av ett icke namngivet "Can Am Center ? eller av tillverkaren?//LMenar du Denada offroad Aktiebolag, eller