den ökar inget i varv, smäller direkt... givare till varvstoppet lr?tror jag testat på både neutral o växel...
Citat från: "zeaflower"den ökar inget i varv, smäller direkt... givare till varvstoppet lr?tror jag testat på både neutral o växel...Har du gjort ventilkoll??Blåser den något bränsle bakvägen på förgasaren vid gaspådrag?
Citat från: "shivaxl"Citat från: "zeaflower"den ökar inget i varv, smäller direkt... givare till varvstoppet lr?tror jag testat på både neutral o växel...Har du gjort ventilkoll??Blåser den något bränsle bakvägen på förgasaren vid gaspådrag?nej de har jag inte gjort...?svårt?kan säga att mina kunkaper på förknasarområdet är högst begränsade. så alla tips mottages!det konstiga är att den har gjort såhär en gång innan, o då rev ja ner förgasarna, hittade inget, men när jag fått ihop de så gick han igen...
kom detta smygande eller bara hlet plötsligt en dag? Kom det smygande är det nåt mekaniskt, typ ventiler, förgarsare etc. Kom det plötsligt är det elektriskt skulle iaf jag tippa på. Tror det finns flera länkar på forumet om manualer till raptor. Den är nog inte svår att få tag på.