Gäsp :!: :!: :!:Det där orkar man ju inte ens kommentera :!:
Citat från: "Goes450X"Gäsp :!: :!: :!:Det där orkar man ju inte ens kommentera :!:Öhhh.... I think U just did... 8O :roll: Vet inte om du var vaken på material läran i skolan, men om du var det får du då gärna förklara hur två till synes liknande konstruktioner kan skilja så mycket i vikt...Om du inte kan det så kan jag: De har tjockare gods för att det är sämre material. Enda anledningen, mycket enkelt.Bara en sån sak som att snåla på stålomspunna slangar. Då undrar man ju vad de snålat på mer....Jag berättar bara mina egna erfarenheter av kineshandel, har hjälpt en av de större importörerna att utvärdera Fiddy kinesmaskiner men vad vet jag.Det är säkert en bra maskin för de pengar, men det är ingen LTZ:a. Det är allt jag säger... Men vill du köra "struts-approachen" är det ju upp till dig./J
Ok, du vinner, jag kan inte hålla mig,.... Strutsen talar, Jag har talat om konstruktionen och inte matrealet :!: Och likheten på rambygget samt motorn, Jag har förståt att det var en känslig sak för dig men det jag inte förstår är varför :?: Vad är det att hetsa upp sig för :?: Vad jag vet så är det ingen här på forumet som någonsin har på stått att det är en ltz, bara att dom är identiska på många punkterEn förövrigt bra maskin som har sina brister och fel precis som villken annan maskin.
Rätt kul eftersom Ltz400 och Hyosungen är nästan identiska fast Hyosungen är uppborrad till450cc och mer vridmoment!!!!
Titta vad det sitter för bromsok på Ltz400 så kollar du på en Hyosung 450 så ska du se något skoj det samma med stötdämpare och ram och motor. 8O 8O 8O
Citat från: "xxx"Titta vad det sitter för bromsok på Ltz400 så kollar du på en Hyosung 450 så ska du se något skoj det samma med stötdämpare och ram och motor. 8O 8O 8OJepp, identiska maskiner.Den saken som skiljer sig är svingen, helt olika.
Citat från: "Goes450X"Ok, du vinner, jag kan inte hålla mig,.... Strutsen talar, Jag har talat om konstruktionen och inte matrealet :!: Och likheten på rambygget samt motorn, Jag har förståt att det var en känslig sak för dig men det jag inte förstår är varför :?: Vad är det att hetsa upp sig för :?: Vad jag vet så är det ingen här på forumet som någonsin har på stått att det är en ltz, bara att dom är identiska på många punkterEn förövrigt bra maskin som har sina brister och fel precis som villken annan maskin.Låter det så nu? Likheten...? Tillåt mig rekapitulera:Citat från: "xxx"Rätt kul eftersom Ltz400 och Hyosungen är nästan identiska fast Hyosungen är uppborrad till450cc och mer vridmoment!!!! Citat från: "xxx"Titta vad det sitter för bromsok på Ltz400 så kollar du på en Hyosung 450 så ska du se något skoj det samma med stötdämpare och ram och motor. 8O 8O 8OOch slutligen:Citat från: "Goes450X"Citat från: "xxx"Titta vad det sitter för bromsok på Ltz400 så kollar du på en Hyosung 450 så ska du se något skoj det samma med stötdämpare och ram och motor. 8O 8O 8OJepp, identiska maskiner.Den saken som skiljer sig är svingen, helt olika.Det är viss skillnad på identisk och likheter... Det är inte det minsta känsligt för mig, jag äger varken en Goes eller LTZ:a. Jag vill bara belysa att det finns anledningar till att LTZ:an är dyrare, läser man era inlägg tror man att material och kvalitet på komponenter är motsvarande en LTZ (bara för att det ser liknande ut). Så är det inte och därav priset.Inget fel i det, som jag redan sagt. Men man ska veta vad man köper.Ha ha du är rolig du Vad är det du retar dig på :?: :?: Att det nu finns en maskin på marknaden som i grunden till lika ltz:anHar fel och brister som även ltz:an har men kostar mindre.Vad är det och hetsa upp sig för, det är ju bara att acceptera, det kan jag göra och det borde du göra. /J
Ha ha du är rolig du Vad är det du retar dig på :?: :?: Att det nu finns en maskin på marknaden som i grunden till lika ltz:anHar fel och brister som även ltz:an har men kostar mindre.Vad är det och hetsa upp sig för, det är ju bara att acceptera, det kan jag göra och det borde du göra.
Var har jag skrivit att det är en Ltz?Lägg ner om du inte har något vettigt att säga än att bara kasta massa skit om vissa maskiner.Vi sa att dom är nästan idendiska på vissa punkter!!!!Enligt Jofrab som var på besök i fabriken så var det Suzuki lådor överallt så han sa att det var väldigt hysh hysh om de.
Stötdämpare och bromsok är samma.Motorn är en modifierad Suzuki motor med annat namn.Ramen är snarlik nästan idendisk(kanske annat matrial??)Plasten är snarlik.Så jag tycker det är så nära en Ltz man kan komma.Men fortsätt du att märka ord om det känns så bra för dig