Citat från: "blaise"blackman om du tänker köpa dial a jet så behöver du inte laborera med munstycken utan använd 150 huvudmunstycke och original lågfart som är 27.5 så slipper du strula vill du prova den krångliga vägen istället så kan du få köpa mina munstycken allt från 137.5 till 170 OKAlla maskiner är individuella så man måste laborera lite min gick för magert med 150 munstycke men perfa med 155 så mitt råd är ändå att prova lite..
blackman om du tänker köpa dial a jet så behöver du inte laborera med munstycken utan använd 150 huvudmunstycke och original lågfart som är 27.5 så slipper du strula vill du prova den krångliga vägen istället så kan du få köpa mina munstycken allt från 137.5 till 170 OK
Hej på er alla coola Dinliägare! Tänkte höra med er vilket av följande alt. som ni föredrar: Få upp framdäcken mot molnen och få till en världsrekordssträcka - eller -Ser ni hellre till att Dinlin kör så fort att det knappt går att hålla sig kvar ? Tycker själv om höga farter, men då det gäller det här är jag nog mer för att vilja kunna kunna köra på bakslangarna...Har inte lärt mig än, är feg, färsk och vet inte riktigt vad jag behöver för att få motorn att orka. Antar att det första man gör att satsa på nya drev eller? Finns det tråd om detta är jag tacksam för länk, annars fortsätter vi ju bara här!
Citat från: "Blackman"Hej på er alla coola Dinliägare! Tänkte höra med er vilket av följande alt. som ni föredrar: Få upp framdäcken mot molnen och få till en världsrekordssträcka - eller -Ser ni hellre till att Dinlin kör så fort att det knappt går att hålla sig kvar ? Tycker själv om höga farter, men då det gäller det här är jag nog mer för att vilja kunna kunna köra på bakslangarna...Har inte lärt mig än, är feg, färsk och vet inte riktigt vad jag behöver för att få motorn att orka. Antar att det första man gör att satsa på nya drev eller? Finns det tråd om detta är jag tacksam för länk, annars fortsätter vi ju bara här! --------------------------------------------------------------------------------sj kör jag med 15/38 drev och 160 munstycke och öppet filter .frågan är ju om det är power wheelies han villl kunna göra lr om han ska använda balans sinnet. för med 15/38 drevning så är power whellies nästa omöjligt=( sj drar jag upp han i ettan sen balanserar jag så jag kör alla växlarna ut men det krävs ju en del träning=) kommer snart en ny movie ska eventuellt filma de sista ida så =)
Citat från: "Lunatics"ax helt klart skiter i om den går i 90 eller 140. Ax vill jag ha så 14drevett får sitta kvar :twisted:Ja, verkar ändå vara det som är prioriterat, att ha bra acceleration alltså. Vad har du för options på din hoj då ? ( Om man får fråga ) Och samma fråga igen; Vad rekommenderar du att man byter ut först ?
ax helt klart skiter i om den går i 90 eller 140. Ax vill jag ha så 14drevett får sitta kvar :twisted:
Citat från: "Blackman"Citat från: "Lunatics"ax helt klart skiter i om den går i 90 eller 140. Ax vill jag ha så 14drevett får sitta kvar :twisted:Ja, verkar ändå vara det som är prioriterat, att ha bra acceleration alltså. Vad har du för options på din hoj då ? ( Om man får fråga ) Och samma fråga igen; Vad rekommenderar du att man byter ut först ?Jag har tagitt bort Tumskruven, Bytt till UNI luftfilter, Och 160 munstycke. Kommer framöver dra på Dial a Jet eller va det heter och CDI boxen till Predator + Nått effekt system. Men det blir i Vinter. Vet inte om jag enns kommer dra på 15 drevett då heller. vill ha så bra kraft som möjligt. Ska innte sitta pressa motorväg så. men har 15drev ligger utifall bara.Har lite bilder på Munstycke bytett. när jag tar loss förgasaren och borar bort brickan till luftskruven .m.m om någon är lite osäker på att göra det skälv.