lustigt att tråden dog efter att jag skrev om vad som hade hänt med min dinli.ni kanske tycker att det ska bli så ?
nu har jag vart och hämtat min döda dinli hos motorvaruhuset i sommen.inte så jävla roligt faktist.har ju redan rivit ner allt en gång, men pratade med åf och dom sa att jag skulle komma ner med den så skulle han fixa den, även om det inte gick på garantin så skulle han stå för det.vad bra tänkte jag och skruvade ihop allt igen (inte lite som ni vet)lånade en stor bil och åkte dit (7 mil) på måndagen.på tisdagen ringer han och säger att han vill ha 3000:- för 200 mils servicen,och att jag skulle kollat ventierna vid 20 mil (när jag köpte den så sa han att det inte va några problem om jag serva det själv, sa inget om att det va skit viktigt att kolla ventilerna vid 20 mil och det står ju inte i manualen heller bara i lilla service häftet) så det gick inte att ta det på garantin. och om jag gjorde servicen så va det inte säkert att den skulle starta för det.(då är det ju bara att riva ner toppen och då får man ju ställa in ventierna igen)så det va bara att låna bilen igen åka dit och hämta den som jag lämna den.och nu måste jag skruva ner allt igen som jag redan hade gjort :evil: .på 2 månader gammal maskin som jag har betalat 70.000:- förFY FAN SÅ JÄVLA DÅLIGT