God kväll,Fick min 450 idag och har varit ut och fräst stort sätt hela dagen, går helt underbart. Jag vägar påstå att den går bättre än GasGas:en som funderade på! Men jag egentligen bara jämföra med min förra Quad, en SMC 250, vilket var kanon den med! Men axet, farten, väghållningen och kvalitetskännslan är helt super på Dinli:n. Hur som helst, angående inställningar på förgasaren, så får jag återkomma, då jag fick den färdig justerad. Var köper du din Dinli?En sak till! Jag hade ett väldigt bra och prisvärt larm på min SMC och var och köpte ett likadant till Dinli:n, cool blå blinkade lampa och ger ifrån sig tre starka pip om någon rör den och skulle det motförmoga inte skrämma iväg den kålfingriga, så går larmet och det låter som f..! MvhPeter, en jäkligt glad Dinli 450 ägare.
En sak till! Jag hade ett väldigt bra och prisvärt larm på min SMC och var och köpte ett likadant till Dinli:n, cool blå blinkade lampa och ger ifrån sig tre starka pip om någon rör den och skulle det motförmoga inte skrämma iväg den kålfingriga, så går larmet och det låter som f..! MvhPeter, en jäkligt glad Dinli 450 ägare.
Citat från: "pericso6"En sak till! Jag hade ett väldigt bra och prisvärt larm på min SMC och var och köpte ett likadant till Dinli:n, cool blå blinkade lampa och ger ifrån sig tre starka pip om någon rör den och skulle det motförmoga inte skrämma iväg den kålfingriga, så går larmet och det låter som f..! MvhPeter, en jäkligt glad Dinli 450 ägare.Har du monterat larmet själv eller lämnat på någon firma? Eventuellt är jag intresserad av kopplingsschema så jag kan se vilka kablar jag ska kapa. Började kolla lite på inkoppling i helgen som gick men jag tog det säkra före det osäkra och avbröt i väntan på bättre kunskap .Tips önskas!