Zoobee: Vad är detta Kagon för firma? Något specialpris du fick eller allmänt? Var det gummitätade?Jag har kollat med lokala firman i örebro.Gummitätat skf lager: 601908-rs1 306:-+momsPackbox: BASL 48-62-8 36:-+moms
Tools Kagon Samuelsdalsvägen 4 Falun är rätt Jag håller på att kolla upp om dom skickar till privat personer eller inte. Jag återkommer med ett besked så fort jag kan
Dany: Olika beteckningar på lager, i tex Japan har dom en beteckning å i sverige en, fast det är samma lager. För att översätta Japans nummer på lager till SKF´s nummer får man lägga till 01 efter 1:a siffran, så istället för 6908 blir det 601908, och bokstäverna efter siffrorna är väl olika typer av lager, olika tätade osv. Så har jag uppfattat det hela varjefall...Hoppas du vart lite klokare Dany
Japp jag har pratat med Kagon o dom skickar prylar till privat personer. Så Mister P nu e d bara att beställa Lycka till o hoppas du blir nöjd för det blev jag :!: :!:
Ja åldern börjar ta ut sin rätt Ja kan du fixa lite bilder när du byter så ser ju folk lite lättare. Men när man väl börjar riva så ser man ju hur det ser ut o hur det ska sitta. Inte så svårt men det låter lite krongligt.Har du beställt nå lager MisterP :?: